Pages

.

Krofne





Temperatura nam se mijenja brzinom svijetlost..ma stvarno taman kada sam pomislila da je pocelo lijepo toplo vrijeme,kisa je pocela da lije istim tempom 24 sata i normalno sve rashladila.

Danas sam bila kuci i ne mogu da docekam "izvijesce' iz Slavonije,sta se desilo,kako su putovali,da li su uopce stigli..???Puno pitanja se vrzmalo po mojoj glavi!!

O cemu se radi..kao i svake godine moja sestra ide u Pozegu za 1.11-i,na groblje i sa svojim muzem obide i nase seosko groblje u Orubici,gdje nam je ove godine pokopan otac.







Sve je to svijeze i dusa me jos uvijek boli,ali zivot je takav,...ovo je bila tuzna vijest,a sada jedna radosna vijest koja je mene mucila i nije mi dala mira!!

Tetka i njen stariji sin dolaze iz Bgd nakon 20+ godina da obidu ostatk rodbine,prijatelja.

Meni je opet tesko jer nisam sa njima,da podijelimo radost i tugu za sve ove godine...







Ja sam njih vidjela prije 4 godine,ali moje sestre nisu,pogotovu ona sto zivi u Italiji.

Joj ne znam kako da opisem tu radost ,srecu ..Boze moj jeste dan mrtvih,ali koliko sam tuzna tokilko sam i radosna,na kraju zivot je pred nama i treba ga zivjeti.

Samo da kazem da je bilo suza radosnica,zagrljaja,ma svega sto dusu dira i misli povrati u dane dleko ostavljene iza nas.

Krofne su Orubicki naziv za krafne ili pokladnice,koje se spreme dok se razgovara ili gleda tv,posebno kada nas ima vise ,pa se pojede sve za jedan dan/vece.

Eto i ja ovako udaljena km,dok su oni sjedili i pricali,pricali,...ispekla krofne za sjeceanje na ljeta provedena na Savi zajedno sa nasim Beogradskim rodacima ...

Ne znam da li je ovo sto starim ili vrijeme zaista donosi velike promjene !!??:)







KROFNE

500gr brasna

korica od limuna,narendati

50gr secera

+ vanilin-secer

25gr kvasca,svijeze

50gr maslaca,otopiti

200ml mlijeka

2 zumanjka



malo ruma,1/2 zlicice soli

secer za posipanje

ulje za przenje



Brasno i sol prosijati u dublju zdjelu.

Ja to radim u zdjeli za mixer jer mixer mijesa tijesto.

U toplo mlijeko umrviti kasac,dodati zlicu secera i zlicu brasna,pa ostaviti da uzkvasa.



Brasnu dodati naredndanu koricu limuna,a u posudu gdje je kvasac sada uzkvasao,dodati zumanjke,rum i maslac,pa sa time zamijesiti tijesto.

Tijesto pokriti prozirnom folijom i pokriti ubrusom i pustiti na toplom mijestu da se digne...







tijesto zatim razvaljati na 2cm debljine i kalupom ili casom :) vaditi krugove

i stavljati na cisti ubruz/stoljnjak.

Ponovo pokriti cistim ubrusom/stoljnjakom i pustiti da se ponovo podignu.

zagrijati ulje do 70C i polako prziti krofne u ulju.









Ja stavim gornju stranu u ulje,ta strana bude kao malo suha i przim dok ne porumeni,..nekada se same okrenu,a ponekad trebaju pomoc.







Przene krofne posuti secerom u prahu.

Stavila sam mjeru odprilike,tako da ako bude potrebno slobodno se moze dodati mlijeka ili brasna .

I da,ne poklapam krofne kada se peku !!

No comments:

Post a Comment