Pages

.

Pesto od persuna

Jedna od mojih poznanica mi je donijela jako puno persuna,jer kaze da joj u basti nista drugo ne raste osim njega :)
Posto ona inace dosta koristi persun u prigotovljavanju hrane,ja sam je pitala da li pravi pesto,???rekla je NE :)
Danas sam napravila 2 staklene bocice od 250 ml i sutra ce dobiti poklon !!
Inace ja ga koristim za pastu,uz meso sa rostilja,kao dip...

Bilo mi je potrebno:

1.5 salica persunovog lista,isjeckanog(1 svezanj)
1/2 salice proprzenih oraha
2 cenja cesnjaka
1/2-1 salica maslinovog ulja
1/3 salice parmezan,rendani
sol po potrebi

(SALICA=250ml)

Priprema
Persun oprati i staviti u salvetu da se prosusi,zatim grubo isjeckati.
Salicu od 250ml napuniti jedan i po puta ,onako da ne pritiskujete puno.
Ja sam imala 1 svezanj da sam ga mogla u ruci drzati !!

Persun staviti u multipraktik,dodati na tavici malo proprzene orahe,cesnjak,ocistiti i malo pritisnuti sirokom stranom noza,pa dodati u stroj,zatim sipati 1/2 salice ulja.

Sve skupa isjeckati ,pokupiti sve sto se podiglo uz ivicu multipraktika,pa dodati jos ulja ako treba i zaciniti sa soli.

Staviti dobiveni pesto u cistu zdjelicu i posluziti po potrebi.



Pesto moze stajati do 3 mjesaeca u frizider,ALI ga morate staviti u sterilne staklene flasice i na vrhu sipati maslinovo ulje,te hermeticki zatvoriti.

No comments:

Post a Comment