Pages

.

Cokoladna torta od oraha




Decki su ovaj vikend bili zauzeti,pa se uvijek treba sve pripremiti da sve bude spremno za ponijeti.U blizini skole mog mladeg djeteta,danas se obiljezavao Dan Proljeca!!!! Decki kao decki uvijek nesto smisljaju,pa je tako od radnog jutra pocela djecja razigranost i priprema,
Moj zadatak jer bio da napravim kolac ili tortu.
muz mi je kupio dosta oraha ,pa sam odlucila da napravim tortu po lyndinom receptu jer u njenu tortu idu orasi,a i ja imam gotovo isti kolac,samo je manji i ja stavljam bademe.
Ovako ide recept za lyndinu tortu.

Biskvit:
6 zumanjaka
100gr secera
200gr rastopljene cokolade
200gr mljevenih oraha
50gr mrvica(ja stavila keks)
1/2 cajne zlicice cimeta
6 bjelanjaka-ulupati u snijeg
sa 50gr secera

Preljev:

2 zlice vode
50gr secera
1 zlica rakije

Priprema

Izmijesati zumanjke sa secerom,dodati rastopljenu cokoladu.
Bjelanjke sa 50gr secera istuci u cvrsti snijeg pa lagano dodavati u smjesu zumanja,
Na kraju na dva puta dodati mljevene orase i mljeveni keks ili mrvice.
staviti u kalup za tortu koji oblozite papirom za pecenje i peci na 170c,oko 40 minuta
Za preljev prokuhati vodu i secer,na kraju dodati rakiju i preliti preko torte.



Ja nisam stavljala preljev,nego sam istopila na pari oko 150 gr cokolade i dodala 100ml vrhnja za kuhanje,sve izmijesala kada se cokolada otopila i prelila tortu.
.

No comments:

Post a Comment