Pages

.

Namaz od tune i svijezeg sira

_DSC0812



Kod mene su jos uvijek hladni i kisni dani.
Nisam od volje da nesto radim.Kada mi je hladno ja samo o hrani razmisljam jer da je fin suncan dan,sigurno bi hodala negdje ili mozda nesto i radila :)

Od moje nemirnosti i motanja po kuhinji , danas sam napravila namaz od tune iz konzerve.

Meni se bas dopao i zadovoljna sam i namirnicama koje sam stavila u namaz.
nije problematicno za napraviti,svega nekoliko minuta,ali ja sama cekala i topli kruh ,pa mi se malo oteklo cekanje !!

Ovako,za namaz je potrebno:

425gr tune iz konzerve
100gr svjezeg sira(ricotta)
1 cenj cesnjaka
1mala glavica ljubicastog luka(sitno isjeckati)
1 zlica limunovog soka
1 zlicica worcestershire (sauce)sosa

Priprema
Sastavite sve namirnice i stavite u multipraktik i mixati
dok se ne napravi namaz.



Dodati zacine po ukusu,soli ,bibera.



Servirati kao namaz na krisku kruha,kao dip uz na stapice isjeckano povrce ili kao nadjev za sendvice.

No comments:

Post a Comment