Pages

.

Sifon kolac




Jedna od radnica koja radi samnom u kuhinji ima problem pravljenja ovog jako jednostavnog kolaca :)



Ne pravi ona kolace pa joj je pojam "cvrsti snijeg" malo stran i zato svaki puta kolac ostane spljosten,ne naraste??
Kolac je porijekolom iz Malezije i posto oni obozavaju stavljati boje u slastice i ja sam nje radi stavila 2kapi samo da dobije skroz blagu zelenu boju,no cesto ga ispecem bez boje jer moji ga vole !!

Sifon kolac
(siffon Cake)

6 zumanjaka
1,1/4 case secera
1/4 zlicice soli
1casa kokosovog mlijeka
1 zlica soka od ananasa
1-2 kapi zelene boje
2case brasna
3 zlicice praska za pecivo
6 bjelanjaka=cvrst snijeg
1/2 zlicica cream of tartar(ja nisam stavila)
1 zlica ulja(od kukuruza)
1casa=250ml

Priprema

Potrebne su dvije zdjele.
u jednu stavite zumanjke,a u drugu bjelanjke.
Zumanjcima dodati secer i mutiti dok ne zapjene,da dobiju svijetlu boju.
Zatim dodati kokosovo mlijeko,zlicu soka od ananasa i 1-2 kapi zelene boje.
Brasno i prasak za pecivo prosijati 2x,pa lagano mijesajuci dodati u smjesu jaja.

Bjelanjke umutiti u cvrst snijeg (dodati cream of tartar,ako imate),pa na dva puta pomocu zlice za mucenje umijesati LAGANO snijeg u smjesu od brasna i jaja ,tako ce kolac biti barsunas i spuzvas.


jos dodati na kraju zlicu ulja,pa sve sipati u kalup za kuglof koji namazate masnocom(moze ulje u spreju) i pospete kokosovim brasnom.



Pecite u predhodno zagrijanoj rerni na 170Coko 60 minuta.
No ipak provjerite da li je pecen pomocu drvenog stapice,koji ubodete u tijesto,ako je stapic suh,kolac je gotov.
Preokrenite kolac na zicu za hladenje zajedno sa kalupom i ostavite 5 minuta,zatim skinite kalup i ohladite.
Kolac se moze preliti bijelom secernom glazurom ili samo posuti secerom u prahu.



Napomena
Kokosovo mlijeko je najbolje od svjese rendanog kokosa,ali ja sam koristila iz konzerve i pokazalo je jako dobro.
boju u Maleziji obozavaju i dodaju je i sve slastice,vi je ne morate dodavati…

No comments:

Post a Comment