Pages

.

Fina i ukusna hrana

Prosle nedjelje smo divno ugostili jedan buduci bracni par.
Dosli su nam u posjetu ,pa smo pripremili bogatiji rucak .

_DSC2259

Tu se nasla GURMANSKA STRUCA,za koju su svi rekli da je divna i bilo je jos salata i priloga i ribe koje nisam slikala.

_DSC2261

Recept za strucu sam malo uvecala u namirnicama ,tako da mi je i ostalo za sutradan za sendvice.
Tada sam se odlucila napraviti mignonnine KAJZERICE,koje su mi dobro dosle za sendvice.

_DSC2307

_DSC2312


Sve je bilo ukusno i fino,samo sam kolicinski malo pretjerala,no sve je iskoristeno maximalno i svi su bili zadovoljni sto je najbitnije.

Na kraju smo se zasladili SLADOLEDOM OD BANANA

_DSC2341

i palacinkama koje sam napunila sjeckanim bananama,koje sam predhodno namocila u limunov sok,zatim servirala sa kuglom sladoleda od banana

_DSC2325

i tko je zelio prlio je jos i karamel sos !!!!

No comments:

Post a Comment