Pages

.

Hrana i ja !!

Pa sta ce drugo kod mene biti !!
Ja sam stvarno svaki dan u pripremi jela..znam svi to radimo.
Ovaj sam blog osmislila tako da u njemu napisem sve sto mi se od isprobane hrane svidjelo,za sta su moji dali prolaz,a to znaci da ce se i ubuduce nalaziti na nasem stolu.
Neka ostane zapisano ....

_DSC2420

NATASINA PITA

tijesto mi se jaaaako svida!! drugi puta cu pokusati mijesati dvije vrste brasna ,jer nam je iz zdrasvenih razloga zabranjeno bijelo brasno :(


_DSC2415

Nadjev sam stavila od sira i suhog vrata i bilo je divno,no ja volim poriluk i pravicu dvije manje,sto ce biti zadovoljstvo za cijelu porodicu,da se nebi nosici dizali gore ka nebu !!:)


2010-12-01 001


ROLADICE OD ORAHA

Divan i zasigurno bolji ZA MENEod baklave ,jer nije toliko slatko i ustvari me odusevio nadjev koji jako volim..za moje necu nista reci ,osim da su mi ostavili samo par njih da slikam :(..sve su pojeli ,ne pitajte me nista !

_DSC2382

Zabrljala sam pecenje ,tj.slaganje,nisam ih dovoljno razdvojila..obavezno razdvojiti kako bi se fino sve okolo ispekle i lijpo porumenile !!
Uzivajte :)

Pitale ste me gdje radim i da li je kuhinja velika ??
Evo u par slicica sam pokusala da vam docaram moje radno mijesto !!;)




Kada budem bila u mogucnosti,slikacu malo iznutra pa dodati slike !!:)
Evo jedne slike sa bozicne proslave !!

2010-12-23 001

No comments:

Post a Comment