Pages

.

Dolazi Bozic!

003

Svake godine ista prica,svi su toliko zauzeti i nemaju vremena peci kolace,ja to ne razumijem ,pa netreba brdo kolaca,ali nas narod je takav.
Ovu nedjelju sam pekla kolace za druge ljude..sve su to doduse pipavi kolacici ,ali ja ih volim i zaista uzivam da ih radim ,a najvise volim kada sam sama i nitko ne ulazi u moju minijaturnu kuhinjicu !!:)
Izdvojit cu samo par ,meni jako dragih,koje napravim i bez Bozica !!;)

STOLLEN
Kao sto kaze Godiva
Stollen je fino tijesto sa marcipanom i suhim vocem..obozavam ga i otkrivsi njen recep,neizostavno je na mom stolu i kao poklon mojim kolegama s posla !!

Potrebno je
375 gr brasna
50gr secera
sasvim malo soli
1 zlicica suhog kvasca
150ml toplog mlijeka
110gr maslaca-otopiti
1 cijelo jaje
200gr suhog voca(kajsije brusnice,grozdice,kandirana korica narance..)
50gr sjeckanih badema
200gr marcipana
malo vanilije


U dublju zdjelu staviti brasno,soli,secer i kavasac.
Maslac otopiti ,pa dodati u toplo mlijeko i tu umutiti i jaje ,pa sve sipati u zdjelu u brano.

Zamijesiti glatko tijesto.Pokriti prozirnom folijom i pustiti da odmara.
Kada naraste,tijestu dodati svo suho voce i bademe,pa premijesiti i ostaviti samo par minuta da se odmori,ono ce ponovo poceti rasti.
U meduvremenu od marcipana napraviti valjak(kobasicu).

005

Sada razvaljati tijesto na otprilike 30x20cm,u sredinu staviti marcipan,zatim preklopite tijesto jedanu stranu preko druge ili urolajte.

Pustitie na toplom mijestu da ponovo naraste,a dok tijesto odmara ukljucite rernu da se zagrije na 190C.

004

Stavite stollen da se pece oko 30 minuta.
Pecen posuti secerom u prahu !

Jos jedan starinski recept koji sam odlucila uraditi kako ince rade i u mom mjestu ,sa masti i orasima..Maxivida je vec stavila recept,ja sam samo isprobala i odusevila se !!Iste su,Ja od ovog tijest sam pravila i orascice i sape,to je bilo prije ,sada sam se samo prisjetila !!:)

_DSC2671


VANILICE

250 g masti
250 g šećera
3 jajeta
250 g mljevenih oraha
brašno, 450gr -500gr.
dem od kajsija
200 g secera u prahu
4 vrecice vanilin-secera

aromatizirati secer u prahu sa vanila secerom i ostaviti na stranu dok ne bude potreban .

Zagrijati rernu na 200C. Umutite mast omeksalu na sobnoj temperaturi sa secerom. Dodajte cela jaja. Zatim sve sjedinite s mljevenim orasima.

Posto se dodaje brasno "po potrebi" ja sam odvagnula 450gr i to upotrijebila ,ali mi je tijesto jos bilo ljepljivo,tako da vise nisam mjerila nego dodaval po potrebi dok nisam pod rukom osjetila da mi tijesto odgovara.

Pospite radnu povrsinu brasnom i razvucite tijesto da bude debelo oko 3 mm.
Malim okruglim kalupom(ja sam sjekla sa casicom za sirup ) izvlačite kruzice i redajte ih u lim za pecenje u koji stavite papir za pecenje ,lakse se odvajaju !
Pecite 5-6 minuta,treba da ostanu svijetle boje.

_DSC2673

Spajati ih demom i svaku uvaljati u prah secer.
Ostaviti do sutradan,tada ce omekanuti i topiti se u ustima !

Uz ovako divne kolace nazdravite sa likerom kave

028


ili limuna!!
024

Zivjeli !!!!!!:)

No comments:

Post a Comment