Pages

.

U nedostatku kruha

_DSC2196

Nisam ja nikada bez kruha.
U zamrzivacu MORA biti barem jedan kruh,jer to sam ja,koja se uvijek plasi da cemo ostati gladni ako nema kruha !!!
evo jedne brze verzije mirisnih pogacica koje mogu da se jedu uz sataras,meso sa rostiul;ja,corbe,uz toplu salatu,kao sto sam ja danas uzivala !!!:)

BRZE POGACICE OD RUZMARINA I CESNJAKA

Potrebno je
- 1+ 1/4 casa brasna
- 1 zlicica praska za pecivo
- 2 cenja cesnjaka
- 1/4 casa maslinovog ulja
- 1/2 casa tople vode
-1/4 case sjeckanog ruzmarina
- ljute papricice,ako volite

casa=250ml

PripremaBrasno sa praskom za pecivo prosijati

U zdjelu,pa dodati ulje i topolu vodu.
Dodati isjeckan ruzmarin i protisnut cesnjak
(cesnjak mozete isjeckati).

Zamjesit mekano tijesto,
Staviti na radnu povrsinu,pa napraviti
4 pogacice,koje stavimo peci gril ili tavu

2010-11-22 001

Peci pogacice oko 3 minuta sa svake strane.

Jesti ih dok su tople.

Ja sam ih jela sa meni jako ukusnom toplom salatom od


mahuna,sparoga i paradajza,bosiljka,sve to okupano u maslacu na kojem se przio cenj cesnjaka !!

No comments:

Post a Comment