Pages

.

Nasi obicaji!!!



Pocele su Slave i okupljanja.
Mi imamo prijatelje ,koji po godinama mogu da nam, budu roditelji,ali to nas nimalo ne sprecava da barem jednom godisnje,a ponekad i vise puta odemo da ih posjetimo.
Dosta su udaljeni od nas...2 sata voznje meni je predugo ,posebno kada je posjet nakon mog radnog vremena,ali eto ja se svejedno radujem tom danu,ne zbog jela i pica nego zbog ljudi koje svake godine susretnemo,popricamo,ma ustvari prici nikada kraja pogotovu ako stvarno to bude jednogodisnji susret,pa Boze mili toliko toga se ima ispricati. :)



Potpuno sam zaboravila da Ana i Vojo imaju Slavu(Sv.Luka),nekako mi je vrijeme prebrzo proslo,tako da sam Subotu odlucila ispeci i tortu kako bi je ponijela sa sobom u Nedjelju,a to mi je takoder radni dan,znaci treba zapoceti odmah.

Sve sam spremila i zapocela,ali umor me je sve vise savladivao tako da sam htjela sktatiti pecenje kora za tortu,no moja zamisao se ispostavila jako losom,te sam pecenje kora morala ponovit. :(

MIMOZA TORTA




potrebno je - 12 bjelanjaka
- 20 zlica secera
- 12 zlica mljevene plazme(moze i drugi keks)
- 12 zlica prepecenih ljesnjaka(mogu orasi)
-
Krema
- 12 zumanjaka
- 200gr secera u prahu
- 2 pudinga od vanilije
- 2 zlice gustina
- 8dcl. mlijeka
- 250-300gr maslaca
- 1 lit. slatke pavlake
- 150gr prepecenih ljesnjaka
- 200gr eurokrema(cokoladni namaz)

PripremaBjelanca dobro izmutiti sa secerom,zatim lagano

rucno dodati plazmu i samljevene ljesnjake.
Za okruglu tortu,peci na 3 lima za tortu,a za cetvrtastu,u
dva velika(od sporeta),pa presjeci na pola!!

Pripremiti kalupe za tortu(staviti papir ili dobro namazati i
pobrasniti,pa sipati smjesu,raspodjeliti prilicno jednako.

Peci na 180oko 30min.ali se mora pogledati jer su sporeti razliciti !

Mlijeko staviti da kuha,ali odvojiti malo da bi se lakse izmjesao
puding.
Zumanjke izmjesati sa secerom,dodati puding,sa malo mlijeka i gustin,sve
fino izjednaciti u smjesu bez grudvica.

Kad mlijeko provrije,smanjiti temp.kuhanja i lagano sipati smjesu zumanjaka,..napraviti finu gustu kremu,
staviti da se malo prohladi ,pa dodati maslac i dobro mixerom izraditi.
Umutiti slatku pavlaku u slag !

Na postolje za torte staviti prvu koru,premazati je sa cokoladnim namazom,staviti zutu kremu,posuti mljevenim ljesnjacima,pa sloj slaga.
Ponoviti isto,jos jednom.



Ja sam mazala kore sa obje strane sa nutellom,vi ne morate !

Tortu premazati sa ostatkom kreme i ukrasiti sa slagom.




Torta je ipak zavrsena na vrijeme,a kako sam se osjecala,ne pitajte :)
cak je i transport bio poprilicno dobar,s obzirom na mog muza voznju,uzbrdo,nizbrdo,krivina sto i jedna,ali po obicaju zadnji stizemo...Vec su gosti jeli glavno jelo kada smo dosli,tako da Anino divno predjelo nisam uspjela slikati,ali jesam probati :)

Bila sam gladna i o fotkanju nisam razmisljla,tek kad mi je mozak dobio gorivo,otisla sam malo van da ugrabim danjsku svjetlos jer mrak je ubrzo stigao.



Uvijek,ali bas uvijek imam divno provedeno vrijeme sa tim ljudima,ovo nam dode bas kao godisnje okupljanje,ali sta da radimo kada smo razbacani na sve strane i poslovi nas zakopavaju sa dugim radnim vremenom i nista slobodnih dana,mislim postoji slobodan dan,ali je vec unaprijed isplaniran !!!



Do slijedeceg videnja !!!!



Hvala Simici na divnom gostoprimstvu !!!!:)

No comments:

Post a Comment