Pages

.

Kuglof




Mozda nisam super savremena zena,ali definitivno sam zena,majka koja gleda svoju prodicu,kako sa jednom i pol placom da plati racune i prehrani svoju porodicu,da iskoristi sve ijednu sitnicu koju je kupila.
Bas tako,nista se ne baca,ako preostane hrane,pakujem u plasticne posudice za hranu,(to su one koje se mogu ponovo prati i ponovo koristiti)..za jednokratnu upotrebu takoder koristim ali jedino ako nekome saljem ili dajem da ponese na put.

Tako sam jedan dan cisteci kutije u kojima drzim namirnice za kolace i neke druge potrebstine,sakupila namirnica koje se mogu jos iskoristiti,pa je tako i nastao ovaj kuglof,koji nema nikako specijalno ime do kuglof !!:)

Namirnice su odoka,ali cu odprilike staviti mjernu jedinicu kako bi prvenstveno sebe podsjetila !!

KUGLOF
2 case puune brasna
komadic svjezeg kvasca(15gr0
oko 100gr maslaca,otopiti
2 zumanjak
oko 200ml toplog mlijeka
narendana korica limuna
1/2 case secera
(casa=250ml)

U malo toplog mlijeka otopila kvasac i ostavila na stranu samo toliko koliko mi je trebalo da u vecu zdjelu stavim prosijano brsano ,zatim sam u drugoj posudi razmutila secer i 200ml mlijka,dodala kvasac i sa svime zamijesila tijesto,koje je bilo mekano,ako je premekano ,dodajte jos malo brasna,ali ne previse.
Dodala sam malo ruma i pokrila tijesto i ostavila da odmara,tj.
pustila da se tijesto udupla.

U meduvremenu sam napravila Nadjev

U serpicu staviti datule i malo vode ,secera 2 zlice i pustiti da prokuha,zatim skloniti i dodati oko 150gr cokolade,kakve imate..ja sam imala svih vrsta po malo,sto su djeca ostavila a ja spremila u kutijice sa poklopcem..mijesajte da se cokolada otopi,zatim dodajte jos malo razrijedenog ruma,oraha,ako imate,mozda i neki zacin kao cardamon ,cimet ako volite..treba smijesa da bude maziva.
Nadoslo tijesto istresti na radnu povrsinu,razviti na pravokutbni oblik,ne previse tanko,pa premazati nadjev,urolati kao rolat,pa staviti u kalup za kuglof,koji smo premazali sa malo maslaca i posuli brasnom.



Pustiti malo da nadode i peci u predhodno zagrijanoj rerni na 200C oko 30 -ak minuta




Eto tako sam ja iskoristila nesto sto bi se mozda i bacilo,no imala sam vremena i iskoristila da napravim poslasticu koju sam na kraju ipak podijelila !!!!:)

No comments:

Post a Comment