Pages

.

Sir i posjeta




Ponekada se osjecam da mi ne treba nista osim komadica kruha i malo sira,ali onog naseg domaceg kravljeg sira..volim da ispecem domaci kruh i jedem sa sirom i paradajzom,..stvarno mogu da se lijepo najedem.




Dobila sam poziv da ugostim ljude(koje nikada ranije nisam vidjela:/)onako domacinski...istog tog trenutak sam bez pardona upitala :"Jel' treba i sarmu da spremim ?"ma mislim ....nitko me ne pita da li sam zdrava,pa zatim da li mogu nekoga ugostiti.



Naravno da su svi koji su nas posjetili bili ugosceni i pocasceni,onoliko kolike su moje mogucnosti ali za hranu se uvijek ima .



O tome nebih ni pisala da isti ti nepoznati ljudi nisu susret odgadali nekoliko puta i na kraju ipak svratili da nas pozdrave jer ljudi su sluzbeno u Sydney-u i nemaju bas vremena na pretek..naravno da sam im predlozila rucak ili veceru,ali su htjeli samo da nas upoznaju i poricaju sa nama.




Popricali smo i uz pricu malo prezalogajili...nije spremano nista specialno,samo ono sto se uobicajeno nade u posebnim trenucima !!!!!



Uz silna odbijanja da nece nista,na kraju su cak ostali duze nego sto su planirali..i opet su bili ugosceni bez nekih velikih spremanja i "pokazivanja" sta znas spremiti i koliko mozes spremiti,to su mi jako smijesno jer u danasnje vrijeme nitko nije zeljan nicega.



Pozdravili smo se u nadi da cemo se ponovo vidjeti !!:)

No comments:

Post a Comment