Pages

.

Pain au chocolate




Tijesto sam napravila dan ranije,pa sam danas sve to zavrsila i vec kada sam sjela da se odmorim ,usput cu i ovaj recept zapisati...
Krosani punjeni cokoladom,malo uzmu vremena,kao meni pa ih ne stignem zavrsiti ,ali se vadim na to da sam ih kasno zamijesila ;)!!,nema veze vecaeras su predivni,topli,mirisljavi....

Potrebno je:
150gr maslaca
25gr masti
500gr brasna
1/2 zlicice soli
100gr secera
230ml tople vode(moze mlijeko),po potrebi dodati jos tekucine??
7gr suhog kvasca
oko 150gr cokolade,ja sam danas koristila nutelu :)
i ne znam koliko sam utrosila !!

Umrviti mast u brasno,pa od brasna,kvasca,soli,secera zamijesiti tijesto,staviti u nauljenu zdjelu i pokriti prozirnom folijom da nadode.
Maslac podijeliti na 3 dijela.
Nadoslo tijesto razvaljati,pa premazati 3/4,malo vise od pola,pa preklapati ,ne namazanu stranu prvo,zatim namazanu kao za lisnato kada pravite i sve to ponoviti jos dva puta sa odmaranjima tijesta po 20 minuta.
Svaki puta tijsto staviti u najlon vrecicu ,pa u frizider da odmara.





Na kraju kada je odmorilo,meni je to bilo sutradan !!
tijesto razviti i podijeliti u kockice,na svaku kocku staviti cokoladu ili nutelu,pa saviti..prije sam savijala tako da sam i krajeve uvrtala unutra,a ovaj puta sam samo onako uvila kao rolatic.


(ovako sam ih prije motala,ali nema potrebe jer cokolada NECE iscuriti)

Pripremljene sloziti na lim postavljen papirom za pecenje i ukljuciti rernu da se zagrije,kada se zagrijala na 250C,staviti ih peci ,oko 15-20 minuta,moraju fino porumeniti !!!



Pecene posuti secerom u prahu!!

No comments:

Post a Comment