Pages

.

Riba u tijestu





Imala sam Pastrmku u frizideru i trebala sam je iskoristiti.
Kupila sam je za salatu ,ali uvijek se kuhalo nesto drugo i ja odustajala od salate :)
Danas je bio zadnji dan da se to uradi,pa sam ovako napravila da bi nam bio i rucak uz salatu i pivo ,tko hoce!!!

tijesto
350gr brasna
200gr maslaca
125ml hladne vode

Sve namirnice staviti u multipraktik i pulsirati dugmetom dok se ne naprave mrvice.
Tijesto oblikovati i staviti zamotano i podjeljeno na 8 komadica u frizider.
Sve se moze uraditi i rucno,malo oduzme vremena ,a ucinak je isti.
U meduvremenu napraviti nadjev.

Nadjev

300gr dimljene pastrmke
350gr krompira
25gr maslaca
1 tvrdo kuhano jaje
1 zlica kapara
1 limun,korica i sok
60gr kiselog vrhnja
1 jaje -za premazivanje

Krompire ocistiti i skuhati ,ocijediti svu vodu,pa u krompir dodati 25gr maslaca,pritisnuti vilicom da se izmrvi,dodati vrhnje,kapare,ocisceno i isjeckano tvrdo kuhano jaje i dobro pjenjacom(zicom ili kuhacom)umutiti.
Narednadti koru od limuna i dodati sok od pola limuna,ako zelite moze i cijeli...
Na kraju dodati iskidano meso pastrmke.

Sada izvaditi tijesto iz frizidera i napraviti krugove (14cm),pa u njih staviti nadjev i pokupiti krajeve tijest prema vrhu,napraviti kao krestu od pijetla :)



Tako uraditi i sa ostalim tijestom i nadjevom.
Sloziti na lim i premazati jajetom,pa peci na 200C dok ne porumene,..



e to sada moze biti 25 ili 35 minuta,zavisno od pecnice.

No comments:

Post a Comment