Pages

.

Slatki kruh/kolac

_DSC0014



Jos jedan nazovimo kolac, za popodnevni caj ili kavu.



Ja volim da jedem uz moju jutarnju kavu,nekako me vrati u stvarnost..da je tako rano i da moram biti budna kako bi sigurno stigla na cilj.



Iskoristila sam banane koje su dobile crane tackice po kori i bile su spremne za kolace,a svakako da sam i mojoj Mrs Margaret,susjedi na prvom spratu za njen "afternoon tea",odnijela malo.



Mrs. Margaret je moja susjeda koja je 80+godina,slabije se krece vani ali po stanu radi sve i svakodnevno prica sa svojom kcerkom koja zivi u Americi.



Prijatna starica koja moze da si priusti puno toga ali se svejedno obraduje mojim kolacima,jos onako toplim,mirisnim....



SLATKI KRUH/KOLAC

sa bananama i orasastim plodovima

175gr brasna
1 zlicica praska za pecivo
150gr smedeg secera
3 manje banane
50gr sjeckane limunove i narancine korice

50 gr mix orasastih plodova
(pistacije,badem,ljesnjak.ja sam cak stavila i pinjole :) ).

50gr suhih brusnica

Sve to staviti u jedanu dublju zdjelu ,pa dodati:

2 jaja
4zlice soka od narance

150ml suncokretovog ulja

Jaja,sok od narance i ulje umutimo da se jaja razbiju i to dodamo u zdjelu te sve laganim pokretima izmijesamo da ne ostane suho..sipati u pripremljen mali lim(20x10cm) za pecenje.




_DSC0001

Lim moze biti i manjih dimenzija da bi kolac bio visi.
_DSC0010



Peci na 180c oko 45minuta

No comments:

Post a Comment