Pages

.

Cheesecake

_DSC0346

Mali kolacici od sira u obliku srca.

Podloga
125gr mljevenog keksa
90gr maslaca

Nadjev
250gr krem sira
60gr sitnog secera
100gr kiselog vrhnja
200gr bijele cokolade

Vocna kasica
100gr malina
(zamrznutih)
3 zlice secera
3zlice vode

Samljeti keksa.

Otopiti maslac.U dublju zdjelu staviti sve zajedno i izmijesati.

Ja uobicajeno sameljem keks u multipraktiku i odmak tu sipam i otopljeni maslac,pulsiram par puta i dobivenom smjesom punim kalup.
Kalupice staviti u frizider dok napravimo ostalo.


Ja samovog puta koristila kalupice u obliku srca.
_DSC0354

Napravila sam dva srca i 2 manje salice pune kreme.


_DSC0366



Nad parom otopiti bijelu cokoladu..paziti da posuda u kojoj je cokolada ne dodiruje vodu kako se cokolada nebi zgrusala,jer treba da se dobije otopljena cokoladna smjesa.

Staviti u mali sud /serpicu maline da lagano kuhaju zeljene gustine..ako zelite kasicu treba da ukuha sva tekucina,za sirup samo da prokuhaju i da se otopi secer,zatim treba protisnuti kroz cjedilo i tako dobiveni sirup samo preliti preko kolaca.

_DSC0397

Ja sam radila kasicu i ukuhala sam dobro tekucinu/sok koji su pustile maline i dodatak secera malo ih je ucino slatkim ali su jos bile kisele,sto mi je i bio cilj jer sam htjela da osvjezi kremastu smjesu sira.


Sada ponovo u dublju zdjelu staviti krem sir,kiselo vrhnje,secer i malo arome vanilije,sve dobro izmijesati,pa dodati otopljenu cokoladu,zatim izvaditi kalupice koji su bili na hladenju ,pa napuniti kremom.

Ponovo vratiti u frizider da se krema stegne..najbolje ostaviti preko noci da se stegne.


_DSC0356


Prije serviranja preliti kolac vocnom kasicom/sirupom.

No comments:

Post a Comment