Pages

.

Riba sa umakom



Predhodni dan sam napravila glupost koju sebi ne mogu oprostiti.
25godina radim u kuhinji i nozeve drzim u rukama,sjecem s njima,ostrim,ma sve sto se moze i treba raditi,ali se nikada nisam tako sasavo posjekla.

Posjekla sam 2 prsta ,srednji samo zasjekla a domali prst(pretezno je burma na tom prstu)sam doobro rasporila,nista nije toliko strasno,3 sava na posjekotini i ukocen prst koji boli da vam ne mogu opisati,ako popijem lijek,tada utrne i ne osjecam ga uopce ...jako mi je nezgodno jer se svako-toliko povrijedim.

Zbog mojih hirurskih zahvata :),tj. moje nepromisljenosti,danas je bio jako jednostavan rucak !!:))

SABLJARKA U UMAKU OD INCUNA I KAPARA


UMAK/sauce

1 cenj cesnjaka
1 zlica kapara,oprati i isjeckati
50gr incuna,filete isjeckati
1 zlica ruzmarina,isjeckati
ili suhi origano
izrendana korica od limuna i sok od 1/2 limuna
4 zlice kvalitetnog maslinovog ulja
1 paradajz9veliki0,isjeckati

4x200gr Sabljarke ribe
1zlica maslinovog ulja

Staviti cesnjak u mortal sa malo soli i zdrobiti ga.
Dodati kapare,incune,ruzmarin ili origano,limun i limunov sok,ulje i isjeckani paradajz.Ostaviti da se sastojci prozmu,oko 10 minuta.

Zagrijati rostilj ili tavu.Papirnom salvetom posusiti ribu,premazati maslinovim uljem,zaciniti sa soli i biberom i staviti peci ,svaku stranu zapeci oko 2 minuta na jakoj vatri,zatim sniziti temperaturu i ispeci do kraja.



Pecenu staviti na tanjur i preliti preko umak !!

Posluziti da domacim kruhom ili ako volite pire od krompira.

No comments:

Post a Comment