Pages

.

Orasi

_DSC0148

Divni mali prhki zalogaji!!
Svaki puta kada ih pravim pokusam da isprobam neciji recept,ovog puta sam to preskocila i napravila po svom receptu,onom kojeg se ja sjecam iz djetinjstva...u receptu mi je mast zamijenio maslac,a ostalo je sve isto.
Ne znam tocno koliko se dobije orasa jer moji ukucani u prolazu jedu i bez fila,onako samo prhke polovice:)

Tijesto
450gr brasna
250gr maslaca(moze mast)
250gr secera
1 jaje
170gr mljevenih oraha
limunove korice,narendati i malo cimeta(ja stavim 1 zlicicu)


Uzdjelu staviti brasno i maslac koji sitno isjeckate jer treba biti hladan ili izrendate ,pa rukama izmrvite,da bi dobili mrvice.
Dodati jaje,narendati koricu od jednog limuna,dodati cimet i secer.
umijestiti tijesto i ostaviti pokriveno prozirnom folijom u frizider oko 30 minuta da odmori.
Limene kalupice premazite masnocom,ako ste ih prali.
Ja kalupice ne perem,samo ih dobro obrisem sa papirnim ubrusom i spremim u malu kutijicu do slijedece upotrebe.



Zanci kad su kalupici podmazani,puniti ih sa tijestom i staviti peci u predhodno zagrijanu rernu na 180C,oko 20 minuta.



ako ostanu duze dobiju malo braon boju,ja ih i takve volim i jos da napomenem da ih pecem na srednjoj zici u sporetu.

Fil
2 jaja
150gr secera+ vanilin secer
160-200gr maslaca

_DSC0150

Jaja i secer tucite na pari,da smjesa bude pjenasta i gusta.
U ohladeno dodati maslac i dobro izraditi mixerom.S tako pripremljenom kremom spojite orahe,koje ako volite uvaljajte u prah secer..ja ih ostavim bez secera,tako mi vise lice na orahe!!

No comments:

Post a Comment