Pages

.

Pita od sira



Nije ovo klasicna Pita od sira :)
Ovo je jedan jako fin Slavonski kolac,koji sam dobila od moje sestricine prije neki dan,a crvici nisu mirovali pa sam ga morala napraviti.
Jednostavno i ukusno za one koji vole sir u kolacima !!

PITA OD SIRA
(by Slavica)

Tijesto:
15dkg margarina(ja sam stavila maslac)
15dkg brasna
15dkg secera
15dkg mljevenih oraha
1 cijelo jaje

Maslac i secer dobro umutiti da pobijeli,dodati cijelo jajae i dalje mutiti d se sve fino poveze.
Zatim dodati orahe i brasno,pa sve skupa izmijesati,sipati u lim za kolac(20x30)moze i manji da kolac bude vislji,staviti peci u predhodno zagrijanu rernu na 180-200C,zavisi od rerne i vi najbolje znate koja vam temperatura odgovara,ali ne smije biti niza od 180c,a ni veca od 200C,peci neki 25 minuta,tj.treba biti polupeceno,zatim sipati kremu,koju uradite ovako.

KREMA
40dkg svjezeg sira
4zlice secera
15dkg margarina(maslaca)
3 zumanjka
korica od limuna

Sve namirnice staviti u zdjelu i izmijesati ,pa premazati polupeceni kolac,zatim vratiti nazad u rernu i ponovo peci dok ne porumeni,to bi bio znak da je kolac pecen!
Peceni kolac izvaditi iz rerne ,pa premazati SNIJEGOM od bjelanjaka.

SNIJEG OD BJELANJAKA
3 bjelanjka
15DKG secera
Sve staviti u dublju zdjelu i mutiti dok se ne dobije fina munchmallow smjesa.
Premazati kolac i vratiti u ISKLJUCENU rernu da se bjelanjci osuse!



Rezati u snite i posluziti !!

No comments:

Post a Comment