Pages

.

Bijela bajadera




Slatko i jednostavno !!!!!
Malo da probamo i bijelu cokoladu u dobro nam poznatim bajaderama.
Nije ovo klasicna bajadera,ja sam je tako nazvala jer me jako puno podsjeca na nju :)

Evo ovako,ja sam koristila moj trokutasti kalup,poklon od moje prijateljice Ane,a i malo sam onako u jedan maleni cetvrtasti kalupic stavila sto sam imala viska od trokuta,pa sam dobila dva oblika jednog teistog kolaca.

Potrebno je:
395 gr konzerva slatkog kondenzovanog mlijeka
100gr maslaca
180gr bijele cokolade
250gr obicnog keksa
60gr suhih brusnica

Obloziti kalup u koji cete sipati smjesu.
Ja sam imala trokutasti i jednu malecku tacnu.
U trokutasti kalup sam stavila prozirnu foliju ,a na tacnu ,papir za pecenje.



U serpicu staviti slatko kondenzovano mlijeko,maslac i izlomljenu cokoladu.
Na umjerenoj vatri sve otopiti i malo prohladiti,pa dodati samljeven keks i isjeckane brusnice..ja sam stavile cijele.



Smjesu sipati u kalup,poravnati,prekriti folijom i ostaviti na hladno oko 4 sata ili preko noci.
Kada se stegnulo,izvaditi iz kalupa,odmotati foliju,isjeci i posluziti.



Moze se preliti i bijelom cokoladom.
Tada je potrebno jos oko 100gr bijele cokolade i 2 zlice ulja ,rastopiti iznad pare i hladan kolac preliti cokoladnom glazurom.

No comments:

Post a Comment