Pages

.

Nagrade

Pocelo je dodijeljivanje nagrada!!
Ako ih odmah ne proslijedim dalje,zaboravicu na njih,a to ne zelim,nego zelim da obradujem i ostale blogerke koje marljivo pisu recepte i ureduju svoj blog !!
Divna nagrada ,koju mi je dodijelila jos divnija blogerka Jovana ide na slijedece blogove:

Recepti iz moje biljeznice

gogowil world


Parfe Dunja recepti

Ja u kuhinji


Jacina carobna kuhinja

Zelim da podijelim jos jednu vedru i suncem obasjanu nagradicu,koju mi je dodijela meni draga blogerka mihaela ,kojoj zelim sretan i bezbolan porod,a nju saljem na slijedece blogove :


Mamina jela

svastarica

Slavonska kuharica

Tina's cooking

Recepti za pocetnike

Dalmacija downunder

Just good food
Sretno svima !!!!

Samo da dodam pravila za igru,za one koji po prvi puta dobivaju nagradu :

- Dodajte logotip na svoj blog.
- Uz logotip stavite link na osobu (blog) koja vam je nagradu dodelila.
- Imenujte i dodjelite nagradu pet drugih blogova.
- Ostavite poruke o nagradi na nominovanim blogovima

No comments:

Post a Comment