Pages

.

Cool poslastica





Vjerovali ili ne ovo je moja omiljena poslastica :)
Ujedno osvjezava i sladi,jednostavna priprema ,a nebce uziva !!:)

Nazvala sam je COOL POSLASTICA

Potrebno je:
250gr marshmallows(vanilija-malina)
200ml slatkog vrhnja

130gr jogurta od vanilije
250gr malina

Priprema
U zdjelu,iznad tople vode,staviti mashmallows,
mijesati da se fino,potpuno otope.

Ostaviti na stranu!

Maline lagano pritisnuti vilicom,dodati secera
ako su puno kisele..

Sloziti maline u case,ostaviti nekoliko za ukras !!

U prohladeni mashmallows,dodati slatku vrhnje i jogurt

i mijesati da se fino spoje .
tom smjesom popuniti case,prekriti prozirnom folijom i staviti u hladnjak da se stegne.


*Ovaj sam malo promijenila pa sam najprije na sasvim malo secera,onako odoka 2 zlice pune secera,stavila u serpicu,dodala isto toliko vode i 2 kisele jabuke,ociscene i isjeckane na kockice..pustila da se skuhaju,ali da se ne raspadnu !
U to sam dodala mijesano sumsko voce koje je bilo zamrznuto pa sam jos malo morala kuhati da sok ukuha,ali ne skroz,mora ostati fina kasica !!
slagala sam voce,pa pjenicu i ostavila u frizider,zbog niskih temeratura moja poslastica je brzo bila gotova !!:)

No comments:

Post a Comment