Pages

.

Rodendan

_DSC0034

Kao i svake godine uvijek stize mamina cestitka za rodendan prva.


Vjerujte mi da se ja bas ne radujem rodendanu ,nekako sto je veca brojka to sam ja manje zainteresovana za bilo kakvo pominjanje istog.

Ne,ne bojim se godina ali mislim da preko 40-te vise nije interesantno slavlje,a i dodijalo mi je svake godine sebi praviti tortu.
Istina je da na kraju ja najmanje pojedem,mada mi ni to malo ne treba jer mi je kolesterol veci od mene :)ali..

Posto su svi kuci,nije fer da ih ne pocastim necim slatkim.

Ovog puta sam iskoristila recept koji mi se ucinio jako interesantan po tome sto se ne mora slagati torta,nego moze biti i kolac a i krema sama za sebe.

_DSC0025

Napravila sam dan ranije proinces krofne,odbrojila koliko mi treba da popunim kalup,a ostatak spremila u frizider u NEprozirnu kutiju,misleci ih slikati zajedno sa tortom..hoces vraga,otvorili kutiju,pojeli krofnice a ja slikala samo tortu,koju preporucam za probu,krema joj je predivna.


_DSC0035

Ja sam ugadala mojima pa sam pravila dva biskvita sa orasima i dodala cokoladu tamnu u kremu kojom sam punila princes krofne,zatim sam morala izbaciti zelatinu i dodala sam bijelu cokoladu,pa mi krema nije nacvrsce ispala ali je bila jako ukusna.


_DSC0046


Original recept-http://www.coolinarika.com/recept/ekler-torta/

No comments:

Post a Comment