Pages

.

Krizma/Sv.Potvrda



Obicaji kod Katolika.ne prolazi bez Sv.Pricesti i Sv.Potvrde/Krizme.

Ja sam krizmana ali se ne mogu sjetiti kakve sam ja kolace imala za taj dan :),a bilo je svecano,sjecam se dobro jer takvi se trenuci ne zaboravljaju lako.

Ovu veliku tortu sam pravila za jednog divnog djecaka po imenu Ivo,istom sam prosle godine pravila zajedno sa sestricom tortu za Sv. Pricest..godine lete.

Torta je sasvim jednostavna.
Napravi se 4 biskvita.
Dva ostavim sa strane ,a preostala dva smotam u rolat.

Kada se sve prohladi,rolate premnazem ,po zelji,dzemom ili cokoladom(nutellom).
Skuham kremu,zatim slazem tortu.
Jedan biskvit za podlogu,krema,pa na kremu stavim rolate premazane cokoladom i rasjecene na pola,duzinski,preko njih krema i odozgo biskvit.

Ostaviti preko noci da se dobro stegne.



Vi mozete ukrasiti kako volite..ja sam koristila buttercream i ukrasavala sa dijelom mashmellow fondana.

Bisvit:
6 jaja-odvojeno
6 zlica secera
6zlica brasna
1/2 vrecice praska za pecivo
limunova korica
malo limunovog soka

 Napraviti 4 biskvita.

Krema:
1 litar mlijeka
3 pudinga od vanilije
5 zlica gustina
100gr secera
250gr bijele cokolade
250gr maslaca
2 vanilin-secera
+
nutella ili djem za premaz rolata
Odvojiti malo mlijeka i razmutiti u njemu brasno i prasak za puding,a ostalo mlijeko staviti kuhati,kada pocme da kuha,lagano mijesajuci uliti razmuceno brasno i pudin.
Kuhati dok se ne zgusne.
U jos toplo iskidati bijelu cokoladu i mijesajuci kremu ,otopiti cokoladu.
U prohladeno dodati maslaci vanilin secer.

ideja za ukrasavanje

presjek,malo mutan ali nemam druu sliku..

Buttercream
Trebalo mi je za ovu tortu:
  1kg secera
500gr maslaca

**Ovo je samo ideja kako se moze napraviti jednostavna torta,sve po zelji !!!

No comments:

Post a Comment