Pages

.

Recepti i Igrice

Da nastavim sa mojim receptima..

2011-08-311


SLANI MUFFINS



170gr brasna
1 zlicica praska za pecivo
3 jaja
300ml kiselog vrhnja
100gr suhog vrata ili sunke
2 chorizo kobasice
100gr sira(gauda)

malo persinovog lista
100ml ulja
Mladi luk ili vlasac
soli -po potrebi
(ako je meso slano ,ne treba sol)

u zdjelu staviti jaja,vrhnje i ulje i izmijesati,zatim dodati sve ostale namirnice koje smo sitno isjeckali,kao sto su vrat i kobasica,te sir koji se isjece na kockice ili izrenda.

_DSC0635

Peci u kalupima za muffins,na 200C oko 30 minuta.

Ja sam pekla u vecim kalupima (americki mufins0,manji kalupi ,traze krace vrijeme pecenja.

Posluziti uz sir,salatu ili po zelji .


MRAMORNI KOLAC


_DSC0606


Potrebn je:
185gr maslaca
1 vanilin-secer
200gr secera
3 jaja
280gr brasna
2 zlicice praska za pecivo
185ml mlijeka
2 zlice kakao u prahu
2 zlice toplog mlijeka
(za kakao)

U zdjeli dobro izraditi maslac,vaniliju i secer,dok smjesa ne postane pjenasta.
Dodati jaja,jedno po jedno i dobro mutiti poslije svakog dodavanja.
Prosijati brasno sa praskom za pecivo i lagano umiojesati u smjesu uz dodavanje mlijeka.

smjesu podijeliti na pola,pa u jednu polovinu dodati kakao koji treba prosijati i uz 2 zlice mlijeka napraviti kao pastu,tek tada dodati u smjesu i izmutiti.

Zagrijati rernu na 200C.
u pripremljeni kalup(25x11cm)staviti papir za pecenje,pa naizmjenicno stavljati zlicu svijetle smjese,zlicu tamne dok se sve ne utrosi,zatim prosarati zlicicom da se dobije mramorni izgled.

Peci u zagrijanoj rerni oko 45 minuta.

Ohladiti kolac na resetki ili na drvenoj podlozi kako se nebi podparila donja strana
moze se cuvati u zatvorenoj posudi do 4 dana .


_DSC0612


*********************************************************
*************************************************************


Evo i ja dobih da se malo igram ,a za to se pobrinule Tamara i Dzoli :)

1. Najljepši post
2. Najpopularniji post
3. Najkontroverzniji post
4. Post koji je najviše pomogao
5. Iznenađujuće uspješan post
6. Post koji nije dobio zasluženu pažnju
7. Post kojime se najviše ponosim
Igricu proslijediti dalje na 5 blogova.

Meni je jako tesko pisati odgovore na ova pitanja jer svi postovi su mi jednako dragi,pisani sa istim zarom da ostavim uspomenu na ono sto volim,da bi moji potomci pronasli u nizu dvd-a ili cd-a ili ne znam ni sama sta ce biti kada ostarim,zato mogu samo reci da sam ponosna na sve sto sam napisala i jako mi je drago da bude nekom od koristi.

Isto tako zelim da svako tko hoce igru,dode i uzme pitanja i napise par rijeci na svoj blog!!!!!

No comments:

Post a Comment