Pages

.

cheescake



_DSC0448



Nisam ih duuugo pravila ovako malene.

Stajali su sa nekom jadnom i tuznom slikom i sinoc sam odlucila da potrosim ostatak bijele cokolade za koju me moj muz 100x pitao'Jel' mi treba ili da ..."!!!!



Tako da sam ih spakovala u kosarice i ostavila u frizider ,napisala da je kolac NE dovrsen ,jer me drugacije nebi nista danas popodne ,poslije posla docekalo za slikanje,a pravila sam ih bas zbog te jadne i tuzne slike,ovako finih cizkejkica!:)





MALI CHEESCAKE OD BIJELE COKOLADE I VOCA





potrebno je:

125gr.mljevenog keksa

90gr.maslaca



fil:



5 gr zelatine

2kasike vrele vode

250gr. crem sira

60gr sitnog secera

100gr kiselog vrhnja(punomasnog)

100gr.bijele cokolade

100gr.visanja iz kompota ili jagode,maline





Maslac otopiti i pomijesati sa mljevenim keksom.

Pripremiti kalupe.

Podijeliti pripremljen keks po kalupima i dobro pritisni.

Ostavi na hladno da se stegne.



(ja sam stavljala u papirne kosarice za muffins, pa tako onda u kalup,

radi lakseg vadenja.)



_DSC0444



Otopiti zelatinu i ostaviti je na stranu dok pripremis ostalo.

Umutiti crem sir i kiselo vrhnje sa secerom, dodati otopljenu (na pari) cokoladu i na kraju otopljen zelatin.



Sipati smjesu u pripremljene kalupe.

Odozgo lagano utisnuti visnje .



_DSC0439





Po zelji mozete napraviti zele od kompota u kojem su bile visnje ,pa sipati kasikom po vrhu, ali kad se sir vec stisnuo, da zele nebi procurio unutra.



_DSC0438



Servirati dobro rashladeno!

Prijatno!

No comments:

Post a Comment