Pages

.

Dimljeni losos

_DSC0173

Jos nisam zavrsila sa proslavama i pripremama kolaca,ali necu o kolacima..
sparina nas gusi,ali stomacici ne mogu biti prazni,pa pored svih kolacica i krema,odlucili smo se za jedan fin ,lagan obrok.
Meni je bas bilo odlicno,a i moj muz kaze:"Kako nisam riboljubac,ovo mi je bilo super"!!
Pa evo sta je to bilo super!!:)


Sastojci:

4 zlice maslinovog ulja
45ml limunovog soka
1mali luk(ljubicasti)
2 zlicice cijelih kapara
350gr dimljenog lososa
1 zlica persunovog lista(sjeckan)
biber, po potrebi

U staklenu zdjelu pomijesati:
ulje, limunov sok, luk, persun ,kapare, pa
ostaviti na stranu.

Na tanjur za serviranje, sloziti ,tanko
izrezan losos.

Preliti umak preko lososa i jos po
zelji dodati persunovog lista, bibera
i kapara.

_DSC0179

Posluziti uz casu dobrog vina….

Ostalo mi je nekoliko komadica lososa,pa sam jednostavno ,stavila izmedu fileta ribe koju sam pekla.Malo svjeze mljevenog bibera,sasvim malo soli,limun,maslinovo ulje i poneka svjeza zacinska travcica..pokriti folijom i staviti u zagrijanu rernu ,200C,oko 25 minuta...uz to sam dodala malo slanog krumpira i salatu !!


_DSC0222

Ukus je bio zaista neodoljiv,miris koji je dimljeni losos dao filetima ribe dao je prolaz za slijedeci put,bio je to pun pogodak.

_DSC0223

O slatkisim au slijedecem postu..!!:)

No comments:

Post a Comment