Pages

.

Riblji fileti sa salsom od crvene paprike

_DSC0201


Zbog visokih temperatura ne moze se jesti teska hrana.
Temperature dosezu i do 38C u hladu :(

Vruce je ,pije se dosta tekucine,no moramo nesto i pojesti,posebno muski koji se dodatno iscrpljuju treningom.

Danas sam pripremila ribu i lignje i fino smo rucali u klimom rashladenom prostoru dok je vani "pakleno vruce".

Da bi spremili sto i ja ili barem slicno,porebno je:


800gr fileta bijele ribe(john dory)
700gr krumpira
125ml maslinovog ulja
1 zlicica sjemenki komoraca
1 manja crvena paprika
2 zlice balsamico octa/sirceta
2 zlice usoljenih kapara

Krumpir ocistiti isjeckani na vece kockice i staviti u posoljenu vodu da se kuha.

U tavi proprziti na kap,dvije ulja sjemenke komoraca i staviti u zdjelu.
Sitno isjeckati crvenu papriku,pa je u istoj tavi na malo ulja proprziti,tek toliko da zamirisi,dodati izaprane hladnom vodom kapare,promijesati i istresti u zdjelu
sa sjemenkama.

Napraviti dresing(maslinovo ulje,balsamico ocat),pa preliti preko paprike,kapara i sjemenki,promijesati i ostaviti tako dok se riba ispece.


Filete ribe posusiti papirnim ubrusima,posoliti i malo pobiberiti
zagrijati ulje,zatim peci ribu sa svake strane oko3 minuta,ako su fileti debeli,treba ih duze peci.

_DSC0194


Servirati na ugrijane tanjure pecenu ribu zajedno sa kuhanim krumpirom i salsom.
Mozete posluziti zelenu salatu,koju prelijete istim dresingom kao za salsu.

_DSC0184

LIGNJE S RIZOM NA BUZARU
Recept je iz knjige "Kusaj i slusaj Dalmaciju"

Radila sam isto,ali na moj nacin :)

1kg liganja(bile su ne ociscene)
4 reznja cesnjaka
1 mala glavica luka
persun,bosiljak,mazuran(po potrebi,onoliko koliko volite)
maslinovo ulje-po potrebi,ali ne manje od 50ml
oko 100ml bijelog vina
60gr rize
1 konzerva paradajza(izrezanog u kockice)
riblji temeljac-po potrebi(500ml ,najmanje)

Lignje ocistiti,posusiti i ako su veliki isjeci na manje komade,ja sam sve isjekla na kolutice.

Na ulju proprziti sitno isjeckani luk,kada zazuti dodati protisnuti cesnjak,mijesati da ne zagori luk,dodati kozervu paradajza i lignje.
Dodati vino.

Kada pocme da lagano kuha,dodati rizu i dosuti temeljac tek toliko da pokrije rizu i lignje..dolijevati stalno po potrebi,sve dok se riza ne skuha..pustiti da bude malo tekucine,ne da bude suho.
Sol i biber dodati po vasem ukusu.

Servirati jos toplo jer ako stoji riza sve vise upija tecnost i to onda nije jelo koje bi trebalo biti..jedino ako volite tako gusto ;)

_DSC0189

U receptu kaze da se brodet skuha ,a skuhana riza doda na kraju,ja sam radila kako sam napisala u postu!!!!

a da bi se zasladili ,utjehu smo nasli u vocu !!!

_DSC0148

No comments:

Post a Comment