Pages

.

Starinske kifle




Starinske jer su se pretezno pravile  u danima kada nije bilo puno novca za kupovinu
maslaca,cokolade i ostalih finih namirnica za kremaste kolace..pravile su  se da bi djeca imala nesto slatko,ma ni starima nije bilo nezgodno zagristi u mirisljavo mekano slatko tijesto.

Kifle su se punile pretezno pekmezom od sljiva,uvaljale u prah secer zamirisan vanilom.

Danas sam ja malo promijenila namirnice i koristila sta sam nasla u mojoj kuhinji.

*****
Ovim postom zelim da se ispricam svima koji su koristili moje recepte i imali problema sa namirnicama,omjerima..svi recepti koje postavim na blog su isprobani s moje strane,ali uvijek bude malo razlike,kao mjere npr. ako je mjera u casama,neko igrom slucaja napuni malo vise tu istu casu sa nekom od namirnica i tada se kolac kompletno promijeni,molim vas ako ima bilo kakav problem,kontaktirajte me,moj mail stoji ispod mog profila,tako cemo lakse problem rijesiti..
Hvala !!





STARINSKE KIFLE

600gr brasna
+50gr za doradu
35 gr kvasca(svjezi)
5(jusna)zlica secera
prstohvat soli
100gr otopljenog maslaca
150ml toplog mlijeka
4 pune zlice(jusne) kiselog vrhnja
1/2 vrecice praska za pecivo
(stavila sam 1 cajnu zlicicu)
naribana limunova korica
2 jaja


U toplom mlijeku istopiti kvasac,dodati malo secera,malo brasna i pustiti da se kvasac aktivira.
Brasno prosijati zajedno sa praskom za pecivo,dodati ostatak secera i narendanu limunovu koricu.,
Kiselo vrhnje,otopljeni i prohladeni maslac pomijesati i jos k tome dodati viljuskom lagano umucena jaja.
Aktivirani kvasac i druge tekuce namirnice,dodati u brasno i umijesiti tijesto.
Tijesto ce biti mekano ali se ne smije lijepiti,tako da slobodno mozete dodati malkice brasna da  se tijesto fino oblikuje.
Ja koristim istu zdjelu  u kojoj sam umijesila tijesto  za narastanje tijesta,ne prebacujem ga u drugu posudu,samo nauljim stranice ,pokrijem prozirnom folijom i ostavim na toplom mijestu,bez promaje da se tijesto udupla.

Uduplano tijesto istresti na pobrasnjenu radnu povrsinu,podijeliti na pola.
tijesto NEMOJTE premjesiti/doradivati ,samo ga lagano oblikujte u krug,zatim oklagijom razvijte krug do zeljene debljine i rezite trokute(kao picu),na svaki trokut staviti nadjev po zelji(ja sam punila nutellom),zamotajte od sireg dijela ka uzem i slozite u tepsiju,pazite da vrh/spic koji se namota zadnji bude ispod kiflice kada je stavite u tepsiju,tako se kiflica nece odmotati.



Zagrijati rernu na 200C
Kiflice ,onako pripremljene u tepsiji ostaviti dok se rerna ne zagrije..kada dostigne potrebnu temperaturu,staviti kiflice peci..peci dok ne dobiju finu rumenu boju
(ne mogu se sjetiti koliko sam ih dugo pekla  ali 25- 30 minuta jesam sigurno).





Tople uvaljati u secer u prahu,koji zamirisite vaniom!!

1 comment: