Pages

.

Skoljkice

Ma nisu to morske skoljke,ne,tako su ih nazvale Izabela i Patricija,dvije unucice moje sestre Ane.



Moja sestra je nenadmasna u spremanju slastica,bila,ne znam tocno koliko sada sprema ali sigurno je svoju ljubav u spremanju slastica i kuhanju prenijela barem malo na generaciju koja dolazi.



Unuke su pripremile skoljkice i meni pokazale da i one to znaju raditi.
Jako su me obradovale i stoga njihov recept stavljam ovdje i nekoliko slika,mojih skoljkica pravljenih po istom receptu.

Ovo je stari kolac u koji ide mast,sigurno da se moze raditi i sa maslacem,no ja sam ostala dostojna receptu jer ako ga promijenimto nece biti ono sto treba da bude..dah Slavonije !!!!!


SKOLJKICE
 Izabela & Patricija

600gr brasna +
(za brasnjenje kalupa i radnog stola)
350gr ciste svinjske masti
prstohvat soli
1 zlica secera
100ml malke vode
pola germe(oko20gr)
(ja sam stavila 14gr suhe)

Prosijati brasno ,dodati mu sve navedene sastojke i zamijesiti tvrde tijesto.
Razviti tijesto na debljinu oko 2 mm,vaditi krugove.
svaki krug puniti nadjevom po zelji..uobicajeno je to orah i secer sa malo cimeta,posureni vrelim mlijekom

Nadjev
200gr mljevenih oraha
80gr secera
60ml vrelog mlijeka
malo limunove korice i cimeta




Sada svaki krug zatvoriti,paziti da nadjev bude u sredini ,zatim vilicom lagano pritisnuti krajeve.
Slagati na lim za pecenje.
Pustiti da odstoje 10-ak minuta(taman toliko da zadnji krug zavrsite),pa ih ispeci na 200C oko 30 minuta.



**Ja sam ih pravila pomocu spravice za skoljkice i pri pecenju sam ih pustila da dobiju rumenu boju.




Punila sam ih orasima i jedan dio nutelom.

No comments:

Post a Comment