Pages

.

Kalupici

_DSC0113


Pri malo veci porudzbini kolaca,trebali su mi kalupici za orase,koje sam dobila brzinki od drage mi prijateljice Snjezane.

Snjezana mi je poslal i kalupice za skoljkice ,koji su me,moram priznati obradovali ali i nagnali da ih isprobam,pa tesko zabu u vodu natjerati.

Inace,ovako maleni zalogaji su dosta pipljivi i lako se rade ako nemate guzvu u kuhinji !!
Uz kalupice je staigao i recept.


_DSC0092


Skoljkice sa biserom
(moje su bez bisera)
tijesto:
140gr maslaca
80gr secera
2 zumanjka
280gr brasna
1 zlica kakao u prahu
1 mala zlicica cimeta



Zumanjke,secer i maslac staviti u dublji sud/zdjelu i izmutiti,pa dodati ostale sastojke.
Rukama izraditi tijesto,dok se dobije glatka masa.

Tijesto ne treba da odmara jedino ako nije previse visoka temperatura i djeluje masno,tada ga samo malo staviti u frizider.

Od tijesta kidati komadice tijesta i popunjiti svaki kalupic.
staviti kalupice punjene tijestom na lim za pecenje i peci u predhodno zagrijanoj rerni na 170C oko 12 minuta.

Potrositi svo tijesto..ja sam pekla 3x sa 40 komada kalupica.

Jos tople kolacice izvaditi iz kalupica i puniti
kremom
.

2 zumanjka
1 cijelo jaje
80gr secera
100gr cokolade za kuhanje
100gr maslaca
malo ruma


Na vodenoj kupelji pjenasto mijesati zumanjke,jaje i secer,dok se secer ne otopi.
dodati cokoladu iskidanu na komadice i mijesati dok se ne otopi i postane gusto.
Zatim u prohladeno dodati izradeni maslac.

Ovom kremom puniti jednu polovicu skoljkicice,pa pokriti drugom ali sastaviti samo na jednom kraju,tako da bude poluotvorena..u taj dio staviti srebrnu perlicu.

_DSC0107


Ja perlicu nisam stavila iz razloga sto svaki puta imam problem sa zubom,a kasnije sam zaboravila barem da je slikam,no zakasnila sam skoljkice su nestale ....

No comments:

Post a Comment