Pages

.

Jesen

IMG_0188


Mali odmor nas je odveo u posjetu nasim dugogodisnjim prijateljima.
Ana i Vojo zive na farmi u divnom okruzenju raznolikog drveca,prelijepo!!!

IMG_0189

Sasvim slucajno sam se nasla i u sakupljanju gljiva,koji ima toliko puno da sam i gazila po njima jer nema mijesta gdje nisu nikle.

IMG_0195

Vrijeme je bilo jako kisovito tako da je mrak jako brzo pao i od silnog uzbudenja od toliko videnjih gljiva,zaboravila sam ih slikati.

IMG_0202


Moj muz ne vjeruje u Vojino poznavanje gljiva pa ih nije probao,..jutros kada smo ustali kaze on meni:"Trebali smo ih ponijeti za dorucak !"

IMG_0196

Vidio moj muzic da sam ja prezivjela ,pa bi sada i on da jede,eeee a sada nema !!:)

IMG_0192

ali je zato bila fina topla maslena pogaca,

_DSC0146

mirisni vocni muffins...


_DSC0163

Dovidenja Simici vidimo se uskoro !!!

IMG_0203

No comments:

Post a Comment