Pages

.

Uskrs oko nas

_DSC0029

Svaka zemlja ima svoj obicaj!!
Grad do grada se razlikuje po obicajima i proslavi Praznika.
Zato....
Ja sam se malo poigrala tijestom i napravila malo tradicije drugih zemalja u mojoj kuhinji.
Naime od jednog osnovnog tijesta,uz dodavanje razlicitih mirisnih zacina ,dobila sam sasvim drugi okus Uskrsnog kruha/pogace,obiljezje Uskrsa!

OSNOVNO TIJESTO

2/3 salice mlijeka
60gr maslaca
2 zlice secera
prstohvat soli
3 salice brasna
1 jaje+1 zumance
1zlicica mljevenog cardamona
rendana narancina korica
7gr suhog kvasca
1/4 salice tople vode za kvasac
1 mala zlicica secera

U toploj vodi razmutiti kasicicu secera,kvasac i malo brasna i pustiti da se aktivira.
Maslac staviti userpicu zajedno sa mlijekom i secerom i pustiti da se na tihoj vatri otopi,sve ohladiti,zatim dodati jaje+zumance i aktivirani kvasac,pa zamijestiti tijesto.
dodati narancinu koricu i cardamon.Dobro izraditi tijesto i pokriveno pustiti da se udupla volumen.
Premijesiti tijesto i dalje raditi sto zelite .


_DSC0038

Grcki Uskrsnji kruh(TSOUREKIA)

Upotrijebila sam osnovno tijesto i jos mi je bilo potrebno crveno obojeno jaje !!

Tsourekia se tradicionalno plete u pletenicu i sastavi u vijenac,poslazu se jaja odozgo!! ja sam pravila pojedinacne i stavljala sam opranu ljusku od jajaeta na mjesto gdje treba doci crveno obojeno jaje,samo dok se pece,kada je ispeceno uklonimo ljusku i stavimo pravo kuhano obojeno jaje..koje sam ja u ovom slucaju zamijenila cokoladnim :)

Peci u zagrijanoj rerni na 200C,oko 25-30minuta.


_DSC0045

Italijanski Uskrsnji kruh(GUBANA)

Osnovno tijesto+ korica od limuna ,umijesto narancine korice i fil,za koji nam je potrebno:

1/2 salice mljevenih ljesnjaka
1/2 salice grozdica(ja sam stavila cokoladne kapiljice)
4 kom. savoiardi biskvita
(kao za tiramisu)
1 zlica kakao u prahu
1 zlicica cimeta
1/3 salice Marsala
jaje za premazivanje

Peci u predhodno zagrijanoj rerni na 200C,oko 30 minuta.

_DSC0016

Iiii.. jos sam se okusala u pravljenju Ruskog Uskrsnjeg kruha(KULICH)

Potrebno je:

Osnovno tijesto
+
rendana korica limuna
1/2 salice grozdica
1/2 salice badema -krupnije mljevenih
jaje za premazivanje.

prazne limenke od npr. sparoga ili paradajza,..
(2x 800gr),oprane,vrh odrezan i izbrusen ,da se ne porezete i osusene u rerni poslije pranja.

Prije pecenja kulicha ,limenke obloziti papirom za pecenje,2cm iznad limenke.

Ja sam koristila manje limenke,da bi napravila vise Kulicha!!
Pecene sam izvadila iz linenke i stavila u papirne kosarice

Peci kulich u zagrijanoj rerni na 200C,oko 20-25 minuta.

Ako Vam poslije Uskrsa ostane jaja,imate malu djecu,poigrajte se i napravite misice od kuhanih jaja !!!:)

_DSC0050

No comments:

Post a Comment