Pages

.

Prhke kiflice


Zima je i svi se guramo u kuhinju :)
Ma nije da svi hocemo kuhati,nego nam je jako prijatno uz tolu pec,i miris finih kiflica!!
Uvijek se vise pece,kuha,ma gotovo da sam svo vrijeme u kuhinji,ali to mi ne smeta,ja zaista volim da kuham,pa naravno i da jedem ,nije to nista cudno jer sam od malih nogu vezana za hranu,a posebno u zimskom periodu....
Sjecam se kao dijete da je u "spajzu' bilo dosta kanti sa svinjskom masti i mama je cesto pravila slatkise poput "sapica"i kiflica,za nesto komplikovanije kao pite i pecenje kora na poledini pleha,bila je glavna moja najstarija sestra Anica.
Stvarno je bila majstor za kolace,ali s vremenom i ona je prestala i radi sasvim neki drugi posao.
Ja debeljuca bila i ostala,nikada mi nije bilo tesko pocistiti ni zadnju mrvicu slatkisa sa tacne :)
Prhka tijesta jaako volim ...
 PRHKE KIFLICE

 500gr brasna
150gr masti(ili 200gr maslaca
100ml kiselog vrhnja
1 zlica secera
15gr kvasca
malo mlijeka za kvasac

 
U malo toplog mlijeka(100ml)razmrviti kvasac,dodati secer i mrvicu soli i zlicu brasna ,pa pustiti da se kvasac "podigne'.
Mast ili maslac razmrvite u brasnu,pa zamijesite tijesto s nadoslim kvascem i vrhnje,
Ako je potrebno dodati jos mlijeka.
Pustiti da odstoji sat vremena,zatim ih razvaljajte i rezite kako vam najvise odgovra,da bi dobili kiflice.
Neko pravi krug(kao ja)pa reze trokutove od kojih pravim kiflice,a neko radi sa kockama pa samo preklopi suprotne coskove.
kiflice puniti s nadjevom po zelji..orasi i bjelanjaki malo secera ili ljesnjak,secer,bjelanjak,orasi smokve,datule...ma puno kombinacija .

 


 
Peci na 200C,oko 15-20 minuta,da budu pecene ,ali da ostanu svijetle,pa ih onako tople uvaljati u secer u prahu .

No comments:

Post a Comment