Pages

.

Cheescake iz mikrovalne


Nisam osoba kojoj je neophodna mikrovalana,jednostavnoje ne volim.
djeca i muz podgrijavaju sto stignu,a ja ,pa...mozda ako sam stvarno u nekoj guzvi,tada cu se posluziti.Ovo pisem jer sam iz radoznalosti pravila cheesecake ,bas me zanimalo kako ce sve to da bude i ovog puta sam se iznenadila za razliku kad sam isprobavala kolac za 5 minuta,koji mi se apsolutno NE svida!!
Ovo je nesto ,sto mi se ucinilo jako interesantno staviti na papir za generaciju koja dolazi :)

Za ovaj kolac vam je potrebno:
120gr krem sira
180gr vrhnja
1 jaje
1 zlicica vanilija-extrakta
4 zlice secera
1 zlicica limunovog soka

100gr keksica,smrvljenih(ja sam imala amareto)
1 zlica maslaca

Krem sir i secer,dobro umutiti mixerom,zatim dodati jaje koje malo ulupamo vilicom,vrhnje ,extrakt od vanilije,limunov sok.
Rucno izmijesati da se sve sastavi,zatim istresti u vatrostalnu zdjelu,zapremnine 500ml.Kuhati na 800w,2 minuta.
U sredini ce se "tresti' smjesa,ali ne brinute jer ce se sve fino stisnuti dok se kolac ohladi.
Od zdrobljenog ili samljevenog keksa i malo malsaca napravite "mrvice',pa pospite odozgo po kolacu.Ostavite kolac u frizider da se hladi,najmanje 2 sata!!

original recept

No comments:

Post a Comment