Pages

.

Cannoli Siciliana






Prhke tubice,punjene sirnim nadjevom,nadopunjeni ukraom od orasastih plodova.

    Cannoli Siciliana

Tubice:

2 salice brasna
2 zlice maslaca
1 zlicica secera
prstohvat soli
3/4 salice desertnog bijelog vina
1 bjelance

Sirni nadjev:

1 salice ricotta sira
1 salica kiselog vrhnja
1/2 salice vrhnja za slag
1/2 salice secera u prahu
2 vanilin secera
rendana korica limuna

+
secer u prahu za posip i pistacije za ukras



      Da bi napravili tubice,poijesamo zajedno brasno,maslac,secer i sol.
Dodavati vino po malo i mijesiti tijesto..kada se zamjesi tijesto,doraditi ga i oblikovati u kuglu,zamotati u plasticnu foliju i ostaviti ga na hlano mijesto da odmara.

**Ja sam ostavila cijelu noc i dan jer nisam imala vremena da  pravim cannole i svejedno je bilo odlicno tijesto.

Razvaljati tijesto oklagijom sto tanje jer se prilikom pecenja tijesto malo napuse...vaditi krugove  ili sjeci kvadrate.




**Pokusala sam sa kvadratima pa mi se odmah odlijepilo tijesto kada sam stavila u zagrijano ulje,zatim sam vadila casom krugove ,premazivala bjelanjkom i dooobro pritisnula  i tako przila u ulju,no svejedno su se neki odlijepili.


Nakon przenja cannole staviti na papirne salvete da upiju masnocu.





Ohladene puniti sirnim nadjevom.
Za nadjev sve sastojke dobro umutiti i filovati tubice,poseceriti i stranice umociti u orasaste plodove  ili kako zelite.





Nakon svega ,ja sam zakljucila da se cannoli striktno moraju prziti na 150C  i tada se nece odlijepiti tijesto...mozda nisam u pravu,ali svaki slijedeci koji sam pravila i przila na 150C ispao je savrseno !!

*** U originalnom receptu,medu komentarima se moze procitati da ako nemate ovakve kalupe kao kod mene,mozete ih napraviti od drveta..pretezno se u trgovinama nalaze drske za metlu,barem ih ima ovdje kod mene,pa od nje se mogu izrezati i kalupici!!

No comments:

Post a Comment