Pages

.

Pasta-fazol


Jelo za sva godisnja doba.
Ljtni je njaljepsi jer su sve namirnice tako svjeze i daju bozansven okus jelu,no ako ste u zimskom periodu kao ja,tada se zadovoljite onim sta imate.
Meni se bas jelo nesto corbasto ali ne preteskog okusa,pa sam odlucila da napravim pasta -fazol sto  inace samo na poslu kuham i tamo se i najedem jer moji ukucani kuci pobiraju samo grah  a pastu ostave,sto se za divno cudo juce nije desilo,jeli su sve djuture nisu nista odvajali.
Pasta-fazol je meni u Slavoniji bilo nepojmljivo za jesti jer zna se kako se grah kuha sa puuuno mesa :) .

Prvi puta sam probala  ovo jelo u Puli kada smo imali na meniu/skolska nastava..tada sam zaista bila odusevljena  jer nisam osjetila tezinu  u zelucu,kao sto to bude  ako grah kuham sa dosta suhog mesa,onako kako sam naucena kod kuce.

Istra ima dosta utjecaja  Talijanske kuhinje,pa je tako nastalo i ovo jelo i kao sto sam pomenula,radim u Talijanskom  Domu za stare i oni obozavaju  pasta-fazol jer ja im i domaci kruh napravim i odusevljenje bude na nivou !!!!



       PASTA-FAZOL

1 casa(250ml) graha
Suhog ili svjezeg
ili
2 limenke od 400gr konzerviranog graha
maslinovo ulje -po potrebi
100gr pancete
1 stabljika celera
(gornji zeleni dio)
1 mrkva
2 cesnja cesnjaka
1 glavica luka
2 lovorova lista
persin
400gr paradajza
(konzerviran ,isjeckan)
oko 5 casa temeljca
150gr malih sitnoh makarona
   Ako se koristi suhi grah,treba ga preko noci namociti u vodu.
U serpu sipati malo maslinovog ulja i dodati isjeckanu pancetu,luk i cesnja..pustiti da luk zazuti a panceta pusti miris.
Dodati celer i mrkvu koju smo isjeckali na male kockice,mogu i vece ali ja volim ovako tako da se ne vidi puno povrce u jelu(djeca vide duplo!)

Dodati grah,lovor,paradajz i sipati temeljac,pokriti i kuhati na laganoj vatri,dok grah ne omeksa.
Ako volite da jelo bude gusto,tada izvadite malo graha i stapnim mixerom usitnite,pa vratite u serpu ili kao ja ..ostavite sve kako jeste ,samo dodati oko 100gr male paste(ditalini ili macaroni)i kada se pasta skuha ,meni je to dovoljno gusto i nista drugo ne dodajem,ni pest jer sam pancetu stavila na pocetku zajedno sa cesnjakom.




Jedino jos kod samog jela dodam malo maslinovog ulja ,samo za ukus..moze se narendati i malo sira ,po zelji !!



**Ako zelite ubrzati proces pripreme,tada koristite konzervirani grah,jelo ce biti isto tako ukusno a brze pripremljeno !!

No comments:

Post a Comment