Pages

.

Keksici sa komadicima cokolade


Jedno jutro nisam imala pomocnika u kuhinji pa sam ja pravila kolac za jutarnji caj/kavu.

Vrijeme je vec poodmaklo i najbrze mi je bilo spremiti ove keksice,ciji sam recept nasla u knjizi  kuhinje u kojoj radim.

Nisam imala uopce predosjecaj kakav ce okus imati jer umijesto maslaca korisila sam ulje i mijesajuci sve namirnice,stalno su mi komadici cokolade ispadali dok ja to nisam uhvatila rukama i propustila  kroz svoje prste :) ..bili su to fini prhki kolacici ali su imali neku prozracnost u tijestu,ne prtvrdi ali ni mekani.




Za 15 komada keksica vam je potrebno:

70gr smedeg secera
1 jaje

malo vanilinog extrakta
komadica cokolade
(ja sam stavila nepunu casu od 250ml)
1/2 case ulja
30gr kokosa
200gr brasna + 1 zlicica praska za pecivo

 U dublju zdjelu staviti secer ,vanilin extrakt i jaje i umutiti da posvijetli,postane kremasto.
Dodati ostale sastojke i izmijesajte rukom,tako se nabolje poveze smjesa.

Od dobivene smijese napraviti 15 kuglica,staviti ih na lim koji postavimo papirom za pecenje i malo pritisnemo  svaku guglicu odozgo..

Peci u predhodno zagrijanoj rerni na 200C oko 15 minuta.




*Mozda ce biti potrebno pogledati i ranije da se keksici ne prepeku,sve zavisi od rerne.

No comments:

Post a Comment