Pages

.

Kokos snite


Mogu biti snite ili torta,kako vam se vise svida.

Jedino sto se mora paziti jesu kore koje u sebi nemaju brasno ,pa se lako kidaju,stoga ako se pravi veca torta ,dobro je peci cetvrtasti oblik,kako bi se kore pekle u cetvrtastom plehu od rerne i presjecale na pola,kao sto sam ja radila za jednog djecaka i njegovu Prvu Pricest


 ili okrugla,tada sam radila pojedinacno svaku koru jer sam se plasila da je necu moci presjeci.




kora/biskvit
9 kom jaja
 (samo bjelanca) 
                                                                            
 300 gr kokosa
9 kasikasecera

krema

9zumanjaka
 200 grcokolade za kuhanje
200gr bijele cokolade
100 grsecera
250 gr maslaca
                                            500ml vrhnja za slag/kuhanje                                                           

Priprema

Bjelanca sa secerom ulupati u cvrst snijeg.
 Dodajte kokosovo brasno i lagano izmjesajte.
 Masu istresti u pleh oblozen
 papirom za pecenje i pecite u ugrijanoj rerni na 200C oko 10 minuta,da bude pecena i ostane bijela..ja sam je pustila da ipak malo dobije rumenila.
 Pecenu i rashladjenu koru izrezite u cetiri trake.


Zumanjke sa secerom mutite na pari dok se ne pocnu zgusnjavati.

 Sklonite sa serpice  u kojoj je topla voda i uz povremeno mijesanje, ostavite da se ohladi.


U ohladjenu masu stavite maslac i mutite dok ne dobijete lijepu, kremastu, pufnastu masu.

 Podijelite na pola,pa dodajte u jedan dio otopljenu bijelu cokoladu,umutite,a u drugi dio tamnu otopljenu cokoladu,umutite smjesu.
 (cokolada ne smije biti vruca da se puter ne rastopi!)


Sada slatko vrhnje ulupajte u slag i podijelite pola u bijeli dio,i drugu polovinu u tamni dio.



Kolac/snite,slazite i filujte kako vama odgovara....ili pravite po originalu !!

No comments:

Post a Comment