Pages

.

Torta za 50 i rodendan

_DSC0079


Jee,dosao je i Taj dan!!!!ne nije nitko moj,tj. moje prijateljice muz je proslavio 50-i rodendan,a za tortu sam se pobrinula ja.

Ne planski su ispale dvije torte jer sam se jednostavno plasila da jedna nece biti dosta,tako je nastala ova torta ,koja sadrzi dva razlicita recepat i obadva su mi jako,jako fina.

Donja torta je ANGELINA TORTA

Potrebno je:
21 bjelance
300gr secera
600gr mljevenih oraha
3 zlice brasna

Od ove smjese se naprave 3 biskvita.
znaci pravimo 3x biskvit od 7 bjelanaca
100gr secera
200gr mljevenih oraha
1 zlica brasna
:)

Napraviti FIL/krema

1 lit. mlijeka
3 vrecice pudinga (prah)od vanilije
6zlica brasna
100gr secera
300gr maslaca
200gr bijele cokolade
200gr tamne cokolade
21 zumanac

staviti mlijeko kuhati,a u zdjelici izmijesati zumanca,secer,puding u prahu i brasno..polako sipati u mlijeko i skuhati gusti puding -kremu.

U prohladeno dodati maslac,zatim podijeliti fil na dva dijel;a .
U jedan dio dodati bijelu cokoladu, au drugi tamnu.

ako je potrebno,cokoladu malo otopiti nad parom da se bolje sjedini da puding-kremom.

Filovati peceni biskvit i ukrasiti po zelji.

_DSC0087

Druga,gornja torta je
TORTA OD ORAHA I COKOLADE


Ja sam pravila pola mjere,a to je:

6 jaja-odvojiti
175gr secera
1 vanilin-secer
60gr cokolade
175gr mljevenih oraha
3 zlice mrvica
12 zlice brasna
1 zlicica gustina
1 prasak za pecivo

Krema:

5 zumanjaka
5 zlica secera
200gr tamne cokolade
250gr omeksalog maslaca
rum-po zelji i ukusu

300gr pekmeza od visanja

Otopiti cokoladu napari.
Odvojiti zumanjke od bjelanjaka.
zumancima dodati secer i dobro umutiti da pobijele.Prosijati brasno i prasak za pecivo,pa dodati mljevenim orasima.

Dodati zatim zumanjcima cokoladu,izmijesati pa nastaviti dodavati brasno i orahe i na kraju cvrst snijeg od bjelanjaka .

smjesu sipati u pripremljen kalup za tortu (22cm) i staviti peci u predhodno zagrijanu rernu na 180C i peci oko 40 minuta.

Biskvit lijepo naraste i moze se bez problema prerezati na 2x.

Za kremu zumanjke i secer dobro umutiti i nastaviti kuhati na pari...dobicete finu kremu u koju dodate rum i cokoladu.

Kada se prohladi dodati maslac i dobivenom kremom filovati tortu.

_DSC0091

Ako zelite mozete tortu ukrasiti sa istom kremom ili kao u originalnom receptu preliti cokoladnom kremom ganache.




Za to je potrebno:
200gr cokolade i 200ml vrhnja za kuhanje.

Torta je jako ukusna iako nije uradena kako sam htjela,nego kako sam mogla..visoka vanjska temperatura jednostavno je topila kremu,pa sam jako tesko oblozila fondanom okolo;malo je pukla sa strane ali frizider ju je spasio ..sve je proslo u najboljem redu !!!!!

Masa za oblaganje !!

No comments:

Post a Comment