Pages

.

Punjeni svinjski file

_DSC0132

Jako mekani dio svinjetine od kojeg se zaista moze puno divnih jela napraviti.
Meni ga je zao sjeci u komadice za stroganof ili neki gulas,pa ga najcesce filujem,no mora se jesti cim se ispece jer se stvrde hladenjem i tada to nije to...

Imala sam:
2 svinjska filea ,oko 800gr.
Proprzila sam na ulju na sitno isjeckanu glavicu luka,cenj cesnjaka,malo slaninice,oko 100gr.


Zatim sam dodala oko 50 gr macadamija orasa,isto toliko suhih kajsija ,koje sam sitno isjeckala.

Malo persunovog lista,rendana korica od manjeg limuna,soli bibera,po ukusu.
sve to promijesala i dodala na kraju jaje i malo mrvica(od svjezeg kruha)
.

Tim nadjevom sam punila filete koje sam po sredini rasjekla ali ne skroz,nego onako da se napravi snicla..potukla malo baticem,sasvim malo soli i bibera posula odozgo po mesu,zatim premazala sa nadjevom,smotala u rolat i povezala kuhinjskim koncem.

2011-11-26

Pekla sa svih strana na naglo u tavi,zatim slozila u tepsiju koju sam oblozila folijom,savila gornji dio folije da malo zraka ulazi i tako pekla nekih 30-ak minuta na 200C.

_DSC0127

Peceno meso izvaditi na pladanj da se odmara i pokrilti folijom,a od soka koji se dobio pecenjem napraviti umak.,tako sto sipate sav sok u manju serpicu i pustiti da zavrije,zatim razmutiti malu zlicicu gustina i pomijesati u sok,da se dobije umak.
Po zelji dodati zlicicu maslaca ,koji ce umak napraviti glatkim i sjajnim,a dace mu fin puterast okus.

No comments:

Post a Comment