Pages

.

Parmezan piletina





Kupila sam malo vece pile i bilo bi mi previse da napravim samo jedno jelo..evo sta sam uradila!!

Za piletinu s parmezanom je potrebno:
maslinovo ulje
1 casa krusnih mrvica
1-2 jaja(zavisi od velicine)
12 komadica pilecih fileta(ja sam imala cijela pileca prsa,bijelo meso)
soli i biber
parmezan-po potrebi,ja sam ga stavila u smjesu mrvica i ostatak od nekih 60gr ,sam pomijesala s mozzarellom.

za UMAK je potrebno:
1 casa passata sosa
1 casa bosiljka(listici)
1 casa mozzarella,izgratana
parmezan

Posto sam ja koristila cijelo bijelo meso,fino sam ga isjekla na snite,kao sto su fileti,koji se nalaze u unutrasnjosti bijelog mesa i najfiniji su dio u piletine.
Zatim sam svaki filet zacinila sa soli i biberom,umocila u razmucena jaja(mogu samo bjelanci,ako imate ostataka od necega) i umocila u mjesavinu mrvica i parmezana,zatim kratko przila na zagrijanom ulju,vadila przene na kuhinjski papir da se ocijede od masnoce i sve tako do posljednjeg komadica mesa.
Ukljuciti rernu na 80C.
U prikladnu posudu za pecenje istresti pola passata sosa,sloziti filete,pa odozgo jos preliti ostatak paradajza i sir,te listice bosiljka
staviti peci u predhodno zagrijanu rernu,oko 20-ak minuta,da se sir otopi i piletina bude potpuno pecena.



Ja sam imala od predhodnog dana 1 casu paradajz sosa po mom receptu,pa sam i njega dodala na dno tepsije,a passata sos sam prelila odozgo....znam da moji taj sos vole i bilo je taman.



Ostatak piletine sam iskoristila tako sto sam 1 chorizo kobasicu isjekla ukoso i ugurala je ispod kozice kod bataka i karabataka,njih malo zacin ila sa soli ,biberom i crvenom paprikom,ispekla malo u tavi,zatim prebacila u tepsiju,dodala korjenastog povrca i pustila da se piletina ispece do kraja ,a povrce fino karamelizuje,bas je bilo fino slatkasto ili sam ja bila previse gladna pa mi je okus bio predivan.

No comments:

Post a Comment