Pages

.

Losos zalogajcici



Brzo za napraviti,a odusevit cete se finim okusom.
Mogu se praviti sa raznoraznim nadjevima.Ja sam ovog puta odabrala losos,malo promijenila nadjev,ali sam svejedno bila odusevljena...treba ih jesti dok su topli !!

TIJESTO

300gr brasna
1 mala zlicica praska za pecivo
185 ml mlijeka
50gr hladnog maslaca
1 suhog kopra

Nadjev

100gr kiselog vrhnja
100gr cream sira
100-200gr dimljenog lososa



Za tijesto,staviti brasno u zdjelu,dodati maslac i napraviti mrvice,zatim dodati ostatak namirnica i zamjesiti tijesto.Ponekad treba dodati malo vise tekucine,da se moze naporaviti fino elasticno tijesto,koje se ne lijepi ,a fino se da razvaljati.

Razviti tijesto na dimenzije 30x20cm,premazati sa vrhnjem i sirom(umutiti zajedno),pa poslagati snite lososa,preko namaza.
Urolati kao rolat i isjeci snite.
Meni izade12-14 snitica,u zavisnosti koju debljinu zelimo.
Postaviti papir za pecenje u lim,u kojem cemo peci zalogajcice i poslagati zalogajcice,te staviti peci u predhodno zgrijanu pecnicu na 180C,oko 25 minuta.

Posluziti jos dok su topli,uz dodatak kiselog vrhnja i svjezih krasrtavaca !!

 
Posted by Picasa


**********************************************************************

SALATA OD HOBOTNICE



Potrebno je:
Kuhana hobotnica
Maslinovo ulje
Soli,bibera,limuna(sok)
Persunov list
Cesnjak
Namirnice su one koje ja volim i ovoj salti,vi dodajte ako jos nesto zelite i pravi se od kolicina koje imate...po zelji !!

No comments:

Post a Comment