Pages

.

Punjena Turska lepinja(pide)





Kadgod sam u kupovini s muzem,uvijek mu ruka posegne za Turskim lepinjama!!..One nisu skupe,ali nisu ni jeftine,s obzirom na kolicinu koja nama treba!!..prevrtala sam ,okretala i gledala nebi li nasla neki recept ,ali samo su bile dopune,na ono sto se prodaje..mislim,kupis lepinju,pa ti oni napisu primjer upotrebe,kao da mi ne znamo,kako je dobro !!:))..sasvim slucajno sjedeci na bazenu ,cekajuci da sin zavrsi trening,cula sam pricu dvoje ljudi i to bas o kruhu i lepinjama jer se spremao njihov praznik i oni su pricali sta ce pripremati..meni nije bilo neprijatno sljedeceg jutra da zamolim za recept.Eto tako sam i ja napravila moju tursku lepinju, odusevila sebe i moje ukucane !!

lepinja

- 450gr brasna+po potrebi
- 1 zlica suhog kvasca
- 1zlicica secera
- 1 zlica soli
- 200ml tople vode
- 150ml jogurta
- 2 zlice maslinovog ulja

nadjev
- 2 cenja cesnjaka
- 50-80ml maslinovog ulja
- 100gr susenog paradajza(iz ulja)
- 200gr sira-bocconcini(moze i vise)
- svjezi bosiljak
svjezi mali(cherry)paradajz

Priprema
Napraviti tjesto i ostaviti u pouljenu zdjelu,pokrivenu prozirmom folijom,da tjesto udupola volumen.

Premjesiti nadoslo tjesto i prepoloviti.
Napraviti dvije duge lepinje ,staviti na papir za pecenje,
koji se nalazi u limu u kojem cemo lepinje peci.
Ostaviti da ponovo nadodu!

Premazati nadoslo tjesto jajetom,posuti susamom i staviti peci u predhosno zagrijanu rernu na 230C oko 20 minuta.



Ohladiti,izrezati sredinu,tj skinuti koricu.
Protisnuti cesnjak u maslinovo ulje i tim uljem namazati unutrasnjosdt lepinje.



Poslagati paradj i sir ,ponovo vratiti u pecnicu da se sir otopi.
Kad je jos toplo dodatim listove bosiljka da fino zamirisi !!



Prijatno!!

No comments:

Post a Comment