Pages

.

Bijele truffle s pistacijama




        Moram priznati da bas ne volim topiti  cokoladu pa je ponovo pretvararti u nesto slicno i na kraju pojesti...to ja zavrsim brze i lakse,otvorim cokoaldu i pojedem je :) ali nebi bilo interesantno kada se nebi malo pomucili oko pripreme ove predivne slastice.

Nije tesko za napraviti samo eto uzme malo vemena i kao sto sam rekla sve je to opet  cokolada na kraju sa malim nijansama  !




Za 12 truffles meni je bilo potrebno:
1/3 salice vrhnja za kuhanje
(salica od 250ml)
180 gr bijele cokolade
+
60 gr ne slanih pistacija
(moze i vise tko voli)
+100gr bijele cokolade za prekrivanje kuglica







   Vrhnje zagrijati do vrenja,smaknuti sa sporeta i dodati iskidanu bijelu cokoladu..lagano kuhacom kruzno mijesati da se cokolada otopi.

U optopljenu smjesu dodati sitno isjecnae pistacije.

Staviti u hladnjak da se smjesa stisne da se moze oblikovati.

Ja sam malom hvataljkom za sladoled vadila kuglice,koje sam stavila u zamrzivac dok mi se ostatak bijel cokolade topio nad parom.

Dobro ohladene cokoladne kuglice od pistacija umakati ponovo u otpiljenu bijelu cokoladu.

Nisam pazila da budu glatke nego sam samo umakal i vadila kuglice na papir za pecenje jer kuglice su bile dobro ohladene pa se cokolada brzo stezala.




Kada se cokolada potpuno stegne,nozicem isjeci visak cokolade,a truffles posluziti u papirnim kosaricama ili samo na dekorativnom tanjiricu ili tacni..po zelji !

No comments:

Post a Comment