Pages

.

Slatki kruh-Brioche

_DSC0553





Francuski Brioche kruh je pun okusa,mirisa...

Okus maslaca u tijestu mi je neodoljiv,a tek pomijesan sa cimetom ili cokoladom oh,ne znam moze li itko da mu odoli!!!





Osnovno tijesto za brioche



250gr brasna

8gr suhog kvasca

1 zlica tople vode za kvasac

55gr secera

prstohvat soli

2 jaja

220 gr maslaca(mekani sa sobne temperature)

1 jaje za premaz

2zlice mlijeka





Rastopiti kvasac u vodi i pustiti da se pojave mjehurici.

U salici spojiti mlijeko,secer,sol.



U zdjelu staviti brasno,kvasac,jaja i mijesati da se tijesto pocme formirati..uz rad mixera ili multiplaka,polako dodavati maslac(kao za majonezu.

mixati tako oko 10 minuta.

Tijesto ce biti mekano i elasticno.



Tijesto ostaviti pokriveno na toplom mijestu da se odmara i udvostruci volumen.







Dalje sa tijestom radite sta zelite,mozete ga razviti u kvadrat i posuti mjesavinom cimeta i secera,zaviti u rolat,pa rolat isjeci na 14 djelova,poloziti ih u pripremljen lim za pecenje i peci na 180C oko 30minuta.



ili



Razviti cetvtasti oblik ,premazati samo stranice duzinski sa cokoladom(nutelom),pa stranice uviti prema unutra,rasjeci ,ali ne do kraja i isplesti pletenicu i peci na uobicajeni nacin!!!



_DSC0551



Dragi moji posjetitelji/ke,ja jos uvijek imam problem sa mojim blogom,ovaj post pisem da se malo oraspolozim,a vama da se barem malo zasladite kada me posjetite!!



Izvinjavam se svima,ali ja jednostavno ne mogu da ostavim komentar niti na jedan blog :(,...o svemu tome ne znam bas puno,moram da sacekam onoga tko zna !!:)



_DSC0556



Do tada,posluzite se ovim ukusnim Briochima !!

No comments:

Post a Comment