Pages

.


Ovako to radi unikatica(Katica),meni se svidjelo i sa uzivanjem sam zabiljezila recept !!        



 Prhko tijesto
         175 grama brasna
         75 grama hladnog maslaca
         2 zlice secera
         1 jaje
         1 zlica hladne vode
         Nadjev
         100 grama mekanog maslaca
         100 grama secera
         1 jaje
         1 zlica limunovog soka
         100 grama mljevenih badema
         1 puna zlica brasna
         ca 15 datula, dobre kvalitete
         malo listica od badema / po zelji, moze i bez
         Za glazuru
         5 zlica marmelade od marelica
         1 zlica limunovog soka















Nadjev                                                                                                 
Maslac, secer i jaje kremasto izradii, dodati mljevene bademe i brasno, te limunov sok. Nadjevom puniti podlogu. Datule prepoloviti ili cetvoriti i sloziti po nadjevu. Stranu gdje ste rezali staviti u nadjev. Posipati sa listicima od badema.
    Tart peci 10 minuta na 200 stupnjeva ( tako sam ja pekla….vi prilagodite, svako najbolje zna kako mu rola pece ), smanjiti na 180 i peci daljih 15-20 minuta. Ne previse peci, treba da bude svjetlo-zuta, svjetlija od moje na fotki….
    Marmeladu i limunov sok ugrijati, namazati sa cetkicom po jos toplom tartu.





****
Tart ohladiti na sobnoj temperaturi, a super je kad odstoji, jer svi se sastojci dobro ” prozmu ”. Ja sam pravila za probu u formi ,kao na slici...



        

No comments:

Post a Comment