Pages

.

Slanutak/leblebija

_DSC0212


Malo da se odmorimo od nakuhavanja i posegnemo za namirnicama koje bas ne upotrebljavamo tako cesto u ishrani.


Ja doduse dosta koristim slanutak u varivu i salatama,ali evo jednog interesantnog recepta za polpetu/burger od slanutka.



_DSC0202


Potrebno je:

400gr slanutka

(iz konzerve,bez dodatka soli)

1 luk
1 zlica curry-a
1 mrkva
1 casa mrvica od kruha
1 jaje

domaci kruh za sendvice
paradajz,zelena salata,jogurt,..

Najprije sam napravila domaci kruh.


_DSC0200

Zatim sam sitno isjeckala luk i uz malo maslinovog ulja proprzila.
Tako proprzen ostaviti na stranu.


U sjeckali sam usitnila mrkvu i dodala je u luk.

Iscjedila sam slanutak od vode,isprala pod mlazom vode i usitnila u sjeckalici te sam i njega dodala k mjesavini luka i mrkve.

sve dobro promijesati,dodati kurry u prahu,jaje i mrvice.

*Mrvice sam napravila od krutom kruha koji sam pravila isti dan za juhu od tikve,tako da su dali poseban "smek"mjer ja u kruton dodam maslinovo ulje i origano i tako ih pecem u rerni.


_DSC0220


Od dobivene smjese napraviti 4 manja burgera/polpete/snicle...

Ipeci sa obje strane samo toliko da se uhvati korica.


Kruh malo zapeci u tosteru ili na tavi,premazati sa malo kiselog vrhnja/jogurta i staviti peceni burger/polpetu,par snitica paradajza i salate.

Posluziti uz dodatnu salatu ili jogurt.

No comments:

Post a Comment