Pages

.

Rodendanska torta

_DSC0328


Bilo je to davno,pocetkom '67-e,kada su moju majku morali da voze u gradsko porodiliste da bi se porodila,jer kao cetvrto dijete ,svako je ocekivao da ce biti musko,ali...prevarili su se :)
doduse roditelji nikada nisu rekli da me ne vole :P
Eto i tako svake godine pa i ove sama sebi pravim tortu!!!!
Moram priznati da mi je ove godine rodendan prerano stigao,jer sam bila jako zauzeta i nisam niti primjetila da je treci mjesec nastupio,a boze moj i to se desava !!!

moji posjetioci neka mi ne zamjere na fotografijama jer nisu bas najbolje,naime ,dosla sam kasno kuci ,a i umor je bio jaci od mene,no torta nam se dopala pa sam prvenstveno radi sebe zapisala recept !!

RODENDANSKA TORTA
(Sasavi kolac)
Napraviti 2 biskvita,u svaki staviti
-5 bjalanjaka
-7zlica secera
-8zlica mljevenih ljesnjaka
-1zlica brasna+na vrh noza praska za pecivo

Bjelanjke ulupati u cvrsti snijeg,dodavajuci postepeno secer,kada sve utrosite i dobijete cvrst snijeg,dodati ljesnjake,brasno sa praskom za pecivo.

sipati u okrugli kalup za tortu(26cm),oblozen papirom za pecenje i peci 10 minuta na 200C.

Pecene preokrenuti na papir za pecenje,posut secerom ili na resetku za hladenje.

Napraviti jos jedan biskvit,treci,ovako:
-5bjelanjaka
-7zlica scea
-100gr otopljene cokolade
-1 zlica brasna ,na vrh noza praska za pecivo.

Postupak je isti kao u predhodnih biskvita ,samo se umijesto ljesnjaka dodaje cokolada.

Krema

15 zumanjaca
150gr secera
2 vanilin secera
2 vrecice pudinga od vanilije
6 vrhom punih zlica brasna
1200ml mlijeka
200gr bijele cokolade
200gr tamne cokolade
250gr maslaca
400ml vrhnja-umutiti slag

Mlijeko staviti kuhati ,ali oduzeti malo mlijeka pa primjesati zumancima i seceru koje treba dobro izmutiti.
u to dodati brasno,puding u prahu i sve izmijesati,da ne bude grudvica.

Kada mlijeko zakuha ,polako sipati smjesu pudinga i mijesati dok se ne skuha i dobije gusta puding krema.

Podijeliti na dva dijela,u dvije zdjelice.
U jednu dodati bijelu cokoladu ,a u drugu tamnu i obadvije kreme dobro izraditi da se cokolada otopi,tek tada dodati omeksali maslac...krema ce se do tada prohladiti.

Od vrhnja umixati slag i podijeliti po zdjelicama,ponovo kremu lagano izmijesati da bude pjenasta i kremasta :)

Dodati malo vise vrhnja u tamnu kremu jer je tamna cokolada sa vise %coco u sastavu ,pa se vise stisne!!

_DSC0338

Tortu slagati po zelji i ukrasiti po zelji.

Ja sam slagala biskvit od ljesnjaka dolje,pa svijetlu kremu,stavila preko tamni biskvit pa premazala tamnom kremom i odozgo drugi biskvit od ljesnjaka ,premazala je sa ostacima krema koje sam spojila u jedno i k tome dodala ljesnjke,pa mi izgleda kao da ima pjesak u kremi..ali ukusna je,kremasta i mirisi na vanilu,cokoladu.....

Odozgo sam napravila cokoladnu glazuru
100gr tamne cokolade
2-3 zlice ulja
sve otopiti na pari ,otopljenom cokoladom preliti tortu.

Napravila sam jos malo grilijaza,od secera i ljesnjaka.


Hvala Dragici na ovom divnom receptu !!!!

No comments:

Post a Comment